Bişey demeden odadan çıktım ve arkamdan da 8 erkek çıktı kıvırcık saçlı, sincap'a benzeyen kişi adının Han olduğunu düşündüğüm kişi tam bişey diyeceken dans odasına doğru hızlı adımlarla ilerlemeye başladım çünkü bana kötü birşey diceğini düşündüm, ve bu şuan istediğim son şey ola bilir.
Stray Kids
"Bu kız kendini ne zanediyor?"
Minho'nun söylediği söz ile han ona yanıt verdi.
"Bilmiyorum ama içerde kötü gözüküyordu, acaba iyimi?"
" O kızı mı savunuyorsun Han?"
Hyunjin'in konuşması ile Han kafasını hızlı bir şekilde olumsuz anlamda sallayarak Hyunjin'e doğru döndü.
"Hayır tabii ki onu savunmuyorum Hyunjin! Sadece iyimi diğe sordum"
"Boş ver senize bir ezik kız için tartışmayın bide. Bence içerde kendini acındırmaya çalışıyordu sadece"
"Felix haklı bir ezik kız için tartışmayı hadi gidelim şu kız bir şeyler yapmadan"
Herkes Felix ve I.N'in dediğini doğru bulduğu için bu konuyu daha fazla uzatmadan dans pratik odasına doğru ilerlemeye başladılar.
Eun-ji
Dans odasına geldiğimde biraz daha rahatlatmıştım ki, arkamdan gelen 8 erkek ile yine içimi bir gerginlik kaplamıştı. İçeride sesizlik vardı ama bu sessizliği kızıl saçlı ve adının Minho olduğunu düşündüğüm kişi bozdu.
"Neydi o içerideki halin? Dokunsalar ağlicakdın"
Al işte beni en hassas noktamdan vurmuştu, ben bu adamlar ile nasıl aynı grupta kalıcakdım?
"Bu seni hiç alâkadar etmez"
"Benimle düzgün konuş emek hırsızı!"
Bu dediği ile biraz sendelemiştim ve bu dediği beni üzmüştü çünkü bende yeni öğrenmiştim onların grubuna giriceğimi, hem neden ben istenmediği bi yerde durayım ki? Elimden olsa bende onlarla birlikte çalışmam.
"Sizce buradaki tek suçlu ben miyim? Gördüğünüz gibi bende yeni öğrendim siniz grubunuza alındığımı, emin olun sizin kadar bende bu grupta olmak istemiyorum. Beni hiç bir zaman bu grupta istemiyeceksiniz biliyorum, ama lütfen sizde beni anlayın"
"Yeter! gelelin beş daka bile olmadı guruba, hemen olay çıkarıyorsun kendini tanıt ve bitsin şu olay"
Okadar konuştum ve karşılı bu muydu? Olayı uzatmak istemediğim için yaşlı ihtiyarın dediği şeyi yaptım ve kendimi tanıtmaya başladım.
"Adım Eun-ji, 20 yaşındayım ve, İngilizce konuşa biliyorum birazda Japonca ve İtalyanca biliyorum zaten ana dilim Korece, Türkçe, ve Çince'yi anlıyorum ama konuşmada konusunda çalışmam gerek"
"Uzatmana gerek yoktu adını ve yaşını söylesen yeterdi"
Hem kendini tanıt diyorlar hemde uzatma diyorlar DOMUZ.
"Özür dilerim"
"Sen herşeye böyle özür mü diliceksin? Sıkıcı olmaya başlıyor kes şunu"
Dedi çok bilmiş sincap kafa.
Birkaç dakika sonra herkez kendi arasında konuşmaya ve arada şarkı söylemeye başladılar ben hariç. Ben ise bir köşede bacaklarını kendime çekmiş bir şekilde oturuyordum.
Ani bir şekilde kapının açılıp içeri JYP'nin girmesi ile herkes ayağa kalktı, ve JYP'nin yanında bir kadın vardı. JYP benim tek başıma olduğumu görünce kaşlarını çattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids ile hayal et ( istenmeyen üye) [DÜZENLENİYOR]
RandomJYP şirketinde stajyerlik yapan masum anksiyete si olan bir kızsın bir gün JYP nın seni odasına çağırması ile başladı herşey JYP seni Stray Kids grubuyla çıkış yapıcağını söyledi ama onlar seni çok sevmiş gibi görünmüyordu ( bu benim ilk hikayem ve...