28.Bölüm

423 28 14
                                    

Yönetmen: çekim birazdan başlicak herkes yerlerini alsın.

Ben ne yapacaktım öyle boş boş durucakmıydım yani burda çalışan herkes ailem olmadığını biliyordu üstüne mi oynuyorlardı bunlar benim. Ve ayriyeten ben üyelerden uzak oturuyordum hepsinin arkasında aile üyelrinden birileri vardı ben ise sadece öyle oturuyordum bağırarak ağlamak istiyordum ama çekim başlicaktı şimdi oyuzden yerimde kalkmadım.

Neredeyse yarım saat dir oturuyorum ve üyeleri izliyorum artık bu kalbime baskı yapmaya başladı gözlerim doluyordu. Artık daha fazla dayanamayarak ağlamaya başladım Viyan üyeler beni görünce şaşırdılar ama hepside ağlama nedenimi biliyorlardı daha fazla dayanamadım ve kalkıp sahneden indim ve toelete gittim hızlı adımlar ile üyeler ve diğer kişilerde arkamdan küçük kamera ile gelmeye başlamışlardı ben kameradan kaçıyordum onlar dibine sokuyordu toelet girip kapıyı kilitledim.

Bir hafta sonra

Felix le şarkımız çıkmıştı oldukça kilo vermiştim şuan ilk konserimizdeydik çoğu Stay Minho Ile ayrıldığımızı biliyordu buyuzden çok fazla linç demiştim bir hafta içinde ama bazıları da normal karşılamışlardı. Felix le yaptığımız şarkı hoş bir şarkıydı.

-Baby I miss you (bebeğim seni özlüyorum)

-왜 이렇게 갔지? (Neden böyle gittin?)

-I miss you (seni özlüyorum)

-다시 네 품에서 자고 싶어 (Tekrar kollarında uyumak istiyorum)

-너와 떨어져서 너무 아파 제발 돌아와줘(Senden uzak olmak çok acı veriyor, lütfen geri dön)

-We weren't that simple baby come back (Biz okadar basit değildik bebeğim geri dön)

- I miss you (Seni özlüyorum)

( Evet benim yazdığım beş dakkalık şarkı nasıl olmuş?)

Şarkı bittiğinde herkes bağırıyordu çığlık atıyordu bizde Felix ile birbirimize bakıp gülüyorduk yorulmuştuk Stay lere selam vererek sahne arkasına geçtik. Sahne arkasında Chnagbin deli gibi "Baby I miss you" diyerek bağırıyordu.

Eve geldiğimizde direk odama çıktım ve yatakma oturmuş bana gelen tehdit ve intihar mesajlarını okuyordum bide aralarında iyi olan mesajlara denk geliyordu. Oda çok iyi fln dı

Minho'nun duyguları ile oynadın adi sürtük.

Ölsene ne diye yaşıyorsun sen.

O grubu hak etmiyorsun Ökmen gerek seni öldürmek istiyorum.

Sesin çok güzel.

Minho Ile oynadın sıradaki kurbanın kim?

Sürtük seni bulduğum yerde öldürücem.

ÖLMEN GEREK!

GEBER SÜRTÜK!

AİLEN BİLE YOK SENİN ZAVALLI İĞRANÇ BİRİSİN!

Daha fazla dayanamadım ve telofonu masayı üstüne koydum. Gözlerimden akan yaşları elimin tersi ile sildim ben ne yaptım ki? Benim suçum birini sevmek miydi yani? Doğru söylüyorlar ölmem gerek benim. Annemin yanına gitmek istiyorum. Bu acımasız dünyadan yok olmak istiyorum yalnızım ailem yok. Ne yaptım ben BUKADAR acıyı çekicek ne yaptım da bukadar çok yıpranıyorum? Üyeler benim yüzümden bazen ağır linkler alıyor hepsi benim suçum. Ağlayarak kendimi uykuya bıraktım daha fazla düşünmek istemiyordum bu canımı acıtıyordu.

Bu hayata nekadar çok ölmek istesekte ölüm bir çözüm değildir ve bu hayata sen kendi kaderini çizer sin başkası değil anne değil baban değil abin değil sadece sen ve kaderine dahil olmasını istediğin kişi oyuzden aslağa kaderimde bu varmış benim demeyin çünkü, sen kendi yolunu çizer sin. Düştüysen tekrar kalk yene düştüyse yene kalk yene düştüyse yene kalk yoruldun mu ozaman dinlen ve kendini toparla ve yene kalk çünkü en sonunda yapacaksın hayallerine ulaşıcaksın.

Bu da benden size bir konuşma olsun

Luna~Oyku

Stray Kids ile hayal et ( istenmeyen üye) [DÜZENLENİYOR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin