5. bölüm

1.4K 66 147
                                    

Sabah gözlerimi Hyunjin'in ağlıyışı ve Minho'nun bağırışı ve biyandanda ise alarmımın sesi ile açtım.

Hızla yatakdan sıçradım ve onlara döndüm.

''Kapatın şu alarmıııı!''

''Ağağğğağğğ kulaklarım acıyorrr anneee!''

Kıyamet alarmı çalmıştıda benim mi haberim yok diyerek etrafa baktığımda, Chan kapıyı yavaşça açarak bir gözü kapalı saçları dağının bize bakıyorlardı.

''Acaba bu çocuklarda nerede hata yaptım?''

Telofonu elime aldım ve çalan alarmı kapattım ve yatağımda oturu pozusyonu alarak ayaklarımı yatakdan sarktırdım tam kafamı kaldırdığımda ise yüzüme doğru değil iki koca yastık ile küçük çaplı bir çığlıka attım.

Kafama yediğim yastıklar ile geri yatağıma düştüm ve beş saniye içinde hayatı sorguladım. Kafamden kaldırılan yastık ile Chan'la göz göze geldiğimde halağa bir gözü kapalı 'noluyor amına' dercesine bakıyordu etrafa.

Yatakdan geri kalktığımda Minho ve Hyunjin'in battaniyelerine sarılmış bir şekilde uyuduğunu gördüm. Şimdi intikam alma zamanı diyerek bana fırlatıkları yastıkları yatağımın üstünden alarak onlara fırlattım. Minho yerinden sıçrıyarak uyandı ama Hyunjin'e baktığıma ise o halağa hiç bir şey olmamış gibi uyuyordu sadece bize sırtını dönmüştü.

''Bir insan böyle mi uyandırılır Eun-ji?''

''Sen çok farklı bir yöntem mi kulanıyorsun oppa?''

Biyanda uykulu bir şekilde kafasını kaşırken sorduğum soruya soru ile sırıtmaya başladı.

''Ben yastık fırlatmam, direk kendim atlarım''

Acaba şaka mı yapıyor diye yüzüne baktım ama Minho uykulu haliyle bile çok ciddi duruyordu. Minho tam geri kafasını yastığa koyucakken aklıma dün JYP'nin bizi beklediği geldi.

''Bence hiç boşuna uyuma hayalleri kurma Oppa JYP biz bekliyor''

Minho tam yastığa kafasını koyucakken, cümlemi bitirmem ile kafası havada kalmıştı.

..........SKZ..........

Saat yediye geliyordu ve biz neredeyse Minho ile yarım saattir JYP'nin kapısının önünde bir sağa bir sola gidiyorduk.

''Bence bizi kovmaz, zaten eğer kovucaksa dün neden canlı yayın açmamızı istesin ki?''

''Bilmiyorum, ama tek bildiğim şey ise Stray Kids ve Stay den ayrılmak istemiyorum.''

Minho bu şekilde diyince sanki kalbime bir pıçak saplanmış gibi hisettim, eğer benim yüzümden kariyeri biterse kendimi aslağa afetemezdim.

''Bence artık duyucaklarımızdan kaçmamamız gerek Minho. Özür dilerim, hepsi benim yüzümden.''

Minho'nun konuşmasına izin vermeden Park Jin-Young'un odasını çaldım ve 'Gel' komutunu duyunca hiç vakit kaybetmeden içeri girdim ve ardımdan Minho da içeri girdi. Park Jin-young'a baş selamı vererek önce lafa ben girdim.

''Bizi çağırmıştınız efendim.''

Park Jin-young kafası ile beni onaylayarak eli ile oturmamızı işaret etti.

'' Umarım sizi buraya ne için çağırdığımı sormicaksınızdır. Çünkü yüz ifadenizden de anlıyorum ki neden geldiğinizi biliyorsunuz.''

Minho ile ikimiz aynı anda kafamızı salladık ve Park Jin-Young'u yanıtladık.

''Evet efendim.''

''Öncelikle sizden bu olayın nasıl geliştiğini duymak istiyorum, çünkü böyle bir hatayı nasıl yaptığınızı öğrenmek istiyorum.''

Stray Kids ile hayal et ( istenmeyen üye) [DÜZENLENİYOR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin