Thorian pokuca na vrata kabine i nakon što dobije potvrdu, uđe unutra. Lina je sedela na krevetu nebično obučena. Niti za izlazak niti za po kući pa ipak veomaa privlačno. Isticale su se ne preterano bujne grudi, a kukovi su delovali domaćinski nudeći dobrodošlicu. Gotovo sve vreme su članovi posade bili obučeni u oficirske uniforme. One su bile mekane i lepo su prijanjale ali su ipak bile uniforme sa raznim činovima i oznakama pripadnosti ili struci.
Kao lekari, mašinisti i slično. Iako ekipa nije bila brojna pravila su se morala poštovati. Muškarci su bili glatko obrijani osim ako neko nije želeo da drži bradu ali je u tom slučaju ona morala bit besprekorno održavana a nikako zapuštena. Sve te navike su sticane još na Eklipsi pa nije bio problem održavati ih. Za žene su važila slična pravila. Uredna frizura bez preterane šminke.
Viđao je on Linu i u teretani kao i ostale članove u sportskim trikoima koje bi skidali pre tuširanja pa bi se potom vraćali u uniformu. Na svemirska putovanja nije mogao ići ko poželi. Rigorozne eliminacije ostavljale su najbolje od najboljih, čvrste, hrabre i nepokolebljive osobe bez psihičkih slabosti. Nije to bio izbor za mis sveta gde su lepotice morale da nauče napamet nekoliko inteligentnih rečenica s kojima će zadiviti žiri, koji će zatim zakljućiti kako lepota ide uz pamet.
-Doneo sam kafu, - reče, - za svaki slučaj, vruću.
-Donela sam i ja, ali dosta ranije pa se i ohladila.
-Pićemo najpre moju, a tvoju ćemo posle.
-Ti kao da planraš ovde dugo ostati?
-Nisam o tome razmišljao, niti na takav način. Pretpostavljao sam da si me pozvala da u opuštenom razgovoru pijemo kafu i grickamo neki keks. Njega nisam poneo, bila je zatvorena prodavnica, pa ćemo se nekako snaći i bez njega.
-Ja bih sada baš nešto grickala.
-Stojim ti na raspolaganju. - Thorian sede pored Line a šoljice sa kafom odloži na stočić pored kreveta. Tom prilikom se očeše o Linu.
-Nisam pomislila na ono što i ti.
-Nema problema, neću insistiraiti. - Thorian se nagne leđima na zid, provuče ruku iza Lininih leđa pa je uhvati za struk. Kako Lina na to nije reagovala on prebaci ruku na njena leđa pa je počne masirati dlanom.
-Prija mi to, - reče ona bolje se nameštajući. To je njemu bio znak da ide korak dalje. Zavukao je ruku ispod njene majice bez brusa jer ga Lina namerno nije stavila da bi joj grudi bile slobodne. Neko ju je vreme Thorian masirao po golim leđima, a onda ju je počeo polako privlačiti k sebi.
Lina je bila po malo tvrda i pružala je pasivni otpor. Znala je šta Thorian namerava a ona nije znala kojom brzinom da na to pristane. Ako mu se ne približi njegova druga ruka će je ispod majice hvatati za grudi. To joj je bilo prebrzo pa je odlučila da približi svoju glavu njegovoj. On je počeo najpre sa sitnim poljupcim koji su se Lini dopali jer su ličili na igru. Poljupci su bivali sve strasniji.
On je povremeno posećivao rukom njeno dupe mazeći ga preko udobnih pantalona. Lina je bila sigurna da Thorianu nije promaklo da ispod pantalona nema gaćice. Budući da je bila kompletno istražena i dalje se ljubeći, lagano se na Thorianu opuštala potpuno mu se prepuštajući. Sledilo je neizbežno - skidanje. Podigla je ruke dok joj je Thorian podizao majicu.
Grudi joj zavibrirale pojavljujući se na svetlosti. Uhvatio ih je rukama i lagano podizao uvis. Malo joj je masirao, a malo ljubio grudi obrađujući jezikom bradavice. Lina je osetila da joj raste temperatura i ubrzava se disanje. Dobro joj je došao kratki predah dok se Thorian nije oslobađao gornjeg dela odeće. Gledala je prave muške dlakave grudi koje su joj povećale uzbuđenje.
YOU ARE READING
Gošća 2
Science FictionNaučna fantastika, space opera, avantura, ljubavne peripetije, divlja planeta, veštačka inteligencija, stari znanci i još mnogo toga u ovom maštovitom i uzbudljivom romanu.