-Kažite vi meni ljubavnici, - Agata je pažljivo gledala Linu i Thoriana, - da li je bilo svršavanja unutra ili vani?
-Bilo je vani, - Lina nije imala šta da izgubi kad svi znaju da su spavali zajedno.
-Šteta, izgubila sam opkladu. - Agata je glumila duboko razočaranje.
-Kakvu opkladu? - Lina nije mogla sakriti znatiželju.
-Društvo se kladilo da li će biti unutra ili vani, ja sam omanula. Nema veze biće večeras. Opet tipujem na vas.
-Nešto mi ipak nije jasno, - Lina je nabirala čelo, - zbog čega tolika opsednutost svršavanjem. Otkud klađenje šta ću uraditi u krevetu kad još nisam ni planirala da pozovem Thoriana. Thoriane da li si ti znao za klađenje?
-Za ovo nisam, a za klađenja inače jesam. Ekipa voli da se na sve kladi. Jednom smo se kladili koliko će Agata doživeti orgazama u jednom danu. Nismo bili ni blizu.
-Da odgovorim na Linina pitanja. Valjda je svima jasno da sam lekar, a lekar se bavi svojim pacijentima. To podrazumeva i analizu njihovog ponašanja. Od početka putovanja pratim tvoj odnos sa Thorianom. Kompjuter je izbacio vašu šemu. Udata žena sa decom, skoro razvedeni muškarac koji ne želi seks po svaku cenu već romantiku i tako dalje. Greška može biti samo u vremenu sve ostalo vam je suđeno.
Verovatnoća je 99 posto da ćete večeras spavati zajedno, a oko 60 posto da će Thorian svršiti u tebi. Ti naravno možeš inatiti pa pokušati dokazati da si pametnija od kompjutera, ali je on i to prevideo. Doslovno kaže da si ti veoma inteligentna osoba i da predviđanja koja čuješ unapred neće uticati na tvoje odlučivanje, pa ti kaži da je on pogrešio u oceni.
-Ali, - Lina se nije mogla pomiriti sa činjenicom neizbežnosti događanja.
-Nisam završila, - Agata pogleda Linu pa onda pogledom obiđe i ostale prisutne. - Sada će vam teta Agata održati jedno dosadno predavanje. Zašto sada a nije bilo ranije, ili zašto ne kasnije? Evo zašto. Svi znate da na Eklipsi postoje dva Instituta za medicinska istraživanja. Zbog čega se oni isto zovu, da li je to slučajno? Naravno da nije. Prvi je civilni i u njega može da uđe svaka bolesna baba.
Drugi je strogo vojni i u njega ne može da uđe niko, ni sa pozivnicom ni bez nje. Ponoviću da je to vojni institut od izuzetnog državnog značaja pa je logično da je tajni. Od koga se skrivaju tajne? Svakako ne od vanzemaljaca već od civilnih i političkih struktura na našoj planeti. Reklamiranje nam nije u interesu. Možda ste primetili reč koju sam koristila, a to je nama. Vama mogu reći, ja sam član tog instituta iako svi misle da pripadam bazi za svemirska putovanja.
Tačno je i to. Već sam imala jedan dugotrajan svemirski let sa specijalnim zadacima koje sam obavila uspešno pa su me ponovo angažovali i za ovo putovanje. Pored Line i drugi imaju takva iskustva putovanja u Svemir. Hoću da kažem da smo mi veoma probrana ekipa i da nismo nikakvi amateri. O tome ću govoriti i nešto kasnije.
Čime se bavi moj Institut kojeg sam spomenula? Usput da dodam da u Taminu postoji Medicinska laboratorija koja se bavi istraživanjem svemirskih vrsta, odnosno živih bića kojom upravlja Linin muž Verton, a Lina je sada sa nama. Da li je to slučajnost? Jedino budala veruje u takve slučajnosti. Dakle i Verton i cela Laboratorija pripadaju Vojnom Institutu. Laboratorija je u Taminu koji je veoma izolovano mesto pa zbog toga nema potrebe za velikom tajnošću jer se bave uskom specijalizacijom. Bez dileme su i tamo vrhunski stručnjaci.
-Nisam to znala, - javila se Lina.
-To niko ne zna osim odabranih. Dakle, ako se Tamin bavi vanzemaljcima čime se bavi Institut u Eklopolisu, glavnom gradu? Logična i tačna pretpostavka je da se bave osvajanjen svemira, to nije ni malo sporno. Iskoristiću priliku da se pohvalim i napravim važna. Ja sam po činu vojni potpukovnik, dok je Lina samo major, pa sam ja po činu iznad nje. Međutim moj čin važi samo u medicini a mene nešto drugo i ne zanima.
YOU ARE READING
Gošća 2
Science FictionNaučna fantastika, space opera, avantura, ljubavne peripetije, divlja planeta, veštačka inteligencija, stari znanci i još mnogo toga u ovom maštovitom i uzbudljivom romanu.