Deo 11. Agata zbrinjava devojke

18 1 0
                                    

Opet se probudila sama i prilično kasno uz miris kafe. Odeće nije bilo pa nije imala šta da obuče, zato je gola ušla kod Mitre. Ona joj je ponudila kafu i počela objašnjavati kako joj je oprala odeću i veš koji je stavila iznad vatre da se osuši, a za to vreme neka Agata popije kafu i umije se a može i cela kad već ima dovoljno vode. Agata ju je poslušala. 

Ipak joj je bilo malo sumnjivo to insistiranje na kupanju, jer menstruaciju već davno nije imala. Onda je Agata shvatila da Mitra brine o njenoj trudnoći i proverava promene na njenim grudima, stomaku i kukovima.

Agata nije izdržala, morala je da pita - Zador? - pokazavši na svoj goli stomak.

Mitra odmahne glavom i stavi prst na usne da se o tome ne priča. Agata se pitala kako je njena svekrva smislila da reši problem, jer za abortus je već bilo kasno. Čak i da nije, Agata na to ne bi pristala. Dete je njeno ma ko da ga je pravio. Samo su četvorica dolazila u obzir, i to veoma zgodnih momaka a to je Agata želela, nije bila silovana niti se tako osećala. 

Osećala se kao buduća majka dok su je četvorica u razmacima, jedan za drugim punila. Od te četvorice njoj je bio potreban samo jedan spermatozoid, pa u tom smislu da li će u njoj biti jedan milion ili četiri miliona spermatozoida, razlika joj nije bila bitna, dete je želela. Ko je mogao biti pametan pa predvideti kako će se sve izdešavati? Za dlaku je cela posada broda mogla stradati. 

Na žalost to se drugima često i dešavalo. Zbog toga uputstvo ili preporuka ili naređenje da sve devojke ostanu u drugom stanju je imalo značaj od višeg interesa, lični interes je potisnut u stranu. To što je Lina imala decu i muža nije ništa menjalo. Njih niko nije imao nameru ugrožavati čak su bili praćeni i zaštićeni po službenom naređenju. Istina, očekivalo se da će Lina kao komandant prva zatrudniti ali se desilo baš suprotno. 

Ipak se desilo a to je i bilo u planu. Nije bilo potrebno zahtev za kolektivnom trudnoćom shvatati kao naredbu ili moranje jer svemirska putovanja nisu funkcionisala na tom principu, Čak ni po principu hoćeš nećeš, ili bilo bi dobro. Svemirski institut je razmišljao o svakom astronautu, njegovom zdravlju, ishrani, higijeni i svim ostalim potrebama koje je bilo moguće ispuniti. 

Pa kad se spomenula potreba za trudnoćom to se tretiralo kao normalna radna obaveza bez i najmanje potrebe da se ona dovede u sumnju ili da se o njoj raspravlja da li je potrebna. Ako si već ušao u kolo, igraj kako svira muzika. I muškarci i žene su bili izabrani kao najbolji između hiljadu drugih elitnih. 

Pet trudnica ili majki sa detetom trebale su se vratiti na Eklipsu da bi bile detaljno ispitivane, a na osnovu tih rezultata bi se pravili sledeći planovi sa novim ekspedicijama i novim ljudima. Sve trudnice će biti zbrinute kao i njihova deca na najbolji mogući način pa razloga za brigu nije moglo biti. Desilo se što se desilo, Agata za sada nije mogla da brine o svim članovima posade, to je bio Linin posao a ne njen. 

Agata ne može da izađe na kraj sa one tri oštrokonđe koje su se potpuno pogubile smatrajući da sanjaju ružan san, pa samo treba da se probude i nađu u svili i kadifi, umesto da mrdnu dupeton i pomere se s mesta. Agata je imala dovoljno i svojih problema da bi se bavila sa tri tvrdoglave žene. Nije im Agata majka. Nije im smetalo da joj se rugaju kako je muškarci valjaju po podu kao da je ona neki odpad. 

A ko se sada valja po blatu i po podu? Agata sigurno ne. Ne zna se ko joj je draži - mladi muž ili duša od svekrve. Da ju je sanjala ne bi toliko dobra bila. Kakva majka, svekrva je bila bolja i od rođene majke. To se moglo veoma jasno osetiti u vazduhu, nije trebalo objašnjavati. Svekrva je brinula o njoj kako o svojoj najrođenijoj, čak i više nego o rođenom sinu.

Objašnjavala je Mitri koje je čekaju obaveze. Da sa Metrisom ode do logora da vidi može li nešto srediti, a tek popodne da ode posetiti porodilju i dete.

Gošća 2Where stories live. Discover now