1

12 1 0
                                    

Öğlen saatleriydi.Bugün derslerim erken bitmişti.Eve doğru yürüyordum.Eve gidince ne yapacaklarımı planlıyordum.Şu sıralar kafamı dağıtmaya ihtiyacım vardı.Taki Bora şu zamanlar benimle ilgilenmez olmuştu.Evet Bora benim sevgilim idi.Üç aydır çıkıyorduk.Yaklaşık eve varmama on dakika bir mesafe vardı.Evin yanında küçük bir market vardı,eve gitmeden önce birkaç atıştırmalık iyi olur diye düşündüm.

Sonunda evin kapısına varmıştım.Çantamdan anahtarı çıkardım ve içeri girdim.Ablam evde yoktu.
"Kuş oldu uçtu mu ne?"
Kendimce konuşmak beni güldürürdü.Biraz tuhaf ama konuşmadan da edemiyorsun.Çantamı aldığım gibi yere fırlatmıştım.Yarın cumartesiydi,bu yüzden çantama hiç ellemedim.Kıyafetlerimi hazırlayıp banyoya girdim,suyu açtım ve kendimi suya bıraktım.

Banyodan çıktıktan sonra kirli kıyafetlerimi kirli sepetine attım.Atıştırmalıkları hazırladım ve tepsiye koydum.Odama gittim ve izliyecek video yada film bulmaya başladım.

Yaklaşık bir buçuk saatin ardına yataktan kalktım ve esnedim,yatağın üstündeki tepsiyi aldım ve mutfağa doğru ilerledim.Bulaşıkları yıkadım ve tekrar odama geçtim.Hala ablam yoktu,belki arkadaşlarıyladır diye düşündüm bu yüzden omzumu silktim.Bora'yı aramaya karar verdim.

Mr. Lover 💗
Aranıyor...

Yaklaşık dört kez Bora'yı aradım ama ulaşamadım.Derin bir iç çektim ve telefonu kapattım.Ayağa kalktım ve odamın camına doğru yürüdüm,pencereyi açtım ve temiz havayı içime çektim.Mahallemiz küçüktü neredeyse müstakil evlerle doluydu.Bizim evimizde müstakildi,ayrıca burada yeşillik fazla vardı.Pencereden dışarıya baktım ve güneşin harika batışını gördüm.Daha sonra pencereyi kapattım.Ve dış kapının kapandığını duydum,odadan çıktım ve ablamı gördüm.
"Hayret,bugün sahroş değilsin?"
Ablamın bana ölümcül bir bakış attığını gördüm,ondan az tuz korkuyordum.
"İlle sahroş mu olmam gerek?"
Ablam siyah deri ceketini çıkarıp salondaki koltuğa fırlattı.Bu tavırlarına gıcık oluyordum.
"Ağzınla içmiyorsun ki,şaşırdım bende"
Bunu söylemeseydim içimde kalırdı.Sesli bir kahkaha patlatdım,ablam ise kıpkırmızı olmuştu.
"Ha ha ve ha git odana artık,pis velet"
Gülerek odama doğru yürüdüm.Odama girdiğimde gülmemi durduramadım.Aklımdaki şakalar çok komikti..

Artık gece yarısı oluyordu..Benimde gözlerim kapanıyordu.Masamın üstündeki mor ışığı kapattım ve uyumak için yatağımın örtüsünü kaldırdım,yatağıma uzandım ve gözlerim kendi kendine kapandı.

                                  .•⭐️•.

Interstellar | DEVAM EDİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin