6

4 0 0
                                    


Ablamın sesiyle irkildik ve Bora'yı ittirdim.

"Evet,evdeyim"

Azra:"Güzel..Birdaha kafana göre çıkarsan bacaklarını kırarım!"

"Tamam"

Daha sonra kapımın önünden uzaklaştı ve gitti.Ne kadar garip bir ablam vardı.Ben düşüncelerime dalmışken,Bora konuştu;

Bora:"Ortamın ağzına sıçtı.."

"Katılıyorum"

Beraber kıkırdadık.Bora'ya doğru döndüm,o da bana doğru dönünce konuştum.

"O zaman iyi geceler"

Bora:"Hey? Yoksa seninle uyumayacak mıyım?"

"Elbette hayır.Ne sandın?"

Bora:"Ah tamam..sana da iyi geceler"

Bora gitmeden önce bana göz kırptı ve onunla beraber dış kapıya yürüdüm.Kendisinin evi,bizim evimize yaklaşık on beş dakikalık bir mesafe vardı.Kapıda o ayakkabısını giyerken,bende onu izliyordum.

Ayakkabılarını giydikten sonra dikeldi ve gözlerimiz kilitlendi.

Bora:"İyi geceler,hayatım"

"İyi geceler"

Ona sıcak bir gülümseme ile cevap verdim.Vedalaştıktan sonra dış kapıyı kapattım ve kendi odama doğru yürüdüm.

Düşünüyordum.Acaba Bora cidden bana karşı hisleri doğru muydu? İçimde anlatamayacağım bir his vardı.Kendimi yatağa sırtüstü yattım ve aklıma Volkan gelmişti.Yalan söylemeyeceğim çok eşsiz di.Onu gördüğümde elim ayağıma dolaşıyordu.Volkan'da geri çevrilemeyen bir çekicilik vardı.Sanırım hayatımda ilk defa bir erkeği bu kadar övmüştüm.

Hala kendimce yatakta,sırtüstü uzanıp yatarken telefonumun titrediğini duydum.Telefonum masamın üzerindeydi ve kalkmaya çok üşenmiştim.

"Ciddi olamazsın.Gecenin köründe kim mesaj atar ki?"

Uflaya puflaya yataktan kalktım ve masama doğru yürüdüm.Telefonun kilit ekranından bildirim sembolüne bastım ve gördüğüm mesaj karşısında donakalmıştım..

-"Uyku tutmadı ha?"

.•⭐️•.



Kitabımı sevdiniz mi?

Cevapları alıyımm 👉

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 10, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Interstellar | DEVAM EDİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin