2

7 1 0
                                    


Sabahın ışıkları yüzüme vuruyordu.Yavaşça gözlerimi açtım ve etrafıma baktım.Bugün rahattım çünkü okul yoktu.Yorganı üstümden çektim ve ayağa kalktım,lavaboya doğru ilerledim.

Birkaç dakika sonra lavabodan çıktım,mutfağa doğru yürümeye başladım.Mutfağa girdiğimde Ablam ile Bora'nın öpüştüğünü gördüm..

Yavşak

Sessizce odama geri döndüm,ağlamak istiyordum ama,sanki çok gereksiz biri için ağlıyormuşum gibi hissettim.Bu yüzden hiç gerek duymadım..
Üstüme salaş bir gri tişört giydim,altımada aynı salaş siyah bir pantolon giydim.Cüzdanım,telefonum ve anahtarımı alarak evden çıktım.Bu eve geri dönermiyim bilmiyorum,n'olur ne olmaz diye aldım..

Kendimi kötü hissediyordum,bunca aydır Bora'nın ablama mı ilişkisi vardı?Ne kadar saçma..Bende gidip ablama bunu önceden aptal gibi söylemiştim.
Yazık kafama..

Kendimce sokaklarda dolaşıyordum.Çok hoşuma gidiyordu.Aslında aklıma bir fikir geldi.Birkaç atıştırmalık alıp,deniz kenarında yemeye karar verdim.Çaprazımda bir market vardı,içeriye girdim ve atıştırmalık reyonunu gördüm ve yanına yaklaştım.
Yiyecek içecek karışık birşeyler almıştım.Kasada parasını ödedim ve dışarıya tekrar çıktım.Denize gitmeden önce bir yürüyüş parkı vardı.O yoldan geçmeyi çok seviyordum.Ağaçlarla,çiçeklerle dolu çok tatlı bir parktı.Parktan geçerken,aklımdaki düşünceler kayboldu.Parkta yürürken,yakışıklı zarif bir adamın biskiletten düşmüş olduğunu gördüm.Yardım etmek için yanına doğru yürüdüm.Yanına gittiğimde bana kahverengi gözleriyle baktı,midemin kasıldığını hissetim.Elimi ona uzattım;

"Yardım lazım mı?"

.•⭐️•.

Interstellar | DEVAM EDİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin