Η Αλίνα έσυρε το βλέμμα της μαζί του βλέποντας τον ν' αποχωρεί. Στεκόταν ακίνητη, χαμένη στις σκέψεις που την τριγύριζαν εκείνη την στιγμή, αλλά η Μάγια την πλησίασε με απορία.
"Είσαι καλά;""Κάτι μου κρύβει. Έχω αυτό το συναίσθημα εδώ και λίγο καιρό και δεν ήξερα τι θα μπορούσε ενδεχομένως να κρύβει αφού δεν ξέρω πολλά για αυτόν, αλλά τώρα, είμαι σίγουρη. Κρύβει κάτι που πρέπει να ξέρω και θα το μάθω" είπε με πείσμα και αποφασιστικότητα, κάνοντας τη Μάγια να αναστενάξει με δυσανασχέτηση.
"Μην είσαι τόσο σκληρή μαζί του..." είπε και η Αλίνα σήκωσε το φρύδι κοιτάζοντάς την.
"Ξέρεις κάτι, έτσι δεν είναι;""Φυσικά και ξέρω... Δεν είναι η πρώτη φορά που μπαίνω σε αυτό το σπίτι, Αλίνα. Ούτε επίσης ο αδερφός μου" είπε και η Αλίνα την κοίταξε μπερδεμένη.
"Δεν είναι;""Όχι. Ερχόμουν εδώ πολύ συχνά"
"Για ποιο πράγμα; Θέλω να πω, έχω ζήσει εδώ για όλη μου τη ζωή και δεν έχω ποτέ..." δυσκολευόταν να βάλει λέξεις σε μια πρόταση κατά τη διάρκεια της σύγχυσης της.
"Τι; Δεν με έχεις δει ούτε με έχεις ακούσει ποτέ να έρχομαι εδώ;" ρώτησε η Μάγια και πλησίασε πιο κοντά της παρακινώντας την να φύγουν.
"Χρειάζομαι απαντήσεις, δεν μπορείς να λες κάτι τέτοιο και να φεύγεις""Μπορώ μόνο να σου πω τόσα πολλά. Τα υπόλοιπα είναι στο χέρι του αδερφού μου"
"Γιατί;"
"Γιατί αυτός ήταν ο λόγος που έμπαινα εδώ μέσα. Ήταν ο λόγος που έγινα κολλητές με την αδερφή σου" είπε και η Αλίνα κράτησε την ανάσα της ακούγοντάς την.
"Την αδερφή μου; Ήξερες την αδερφή μου; Ήξερες τη Μαλίνα;""Ναι, το έκανα" της απάντησε και μπήκαν στο αυτοκίνητο.
"Πώς;" ρώτησε όταν μπήκαν στο αυτοκίνητο.
"Σου είπα" είπε η Μάγια και η Αλίνα έμεινε σιωπηλή για λίγο. Επέστρεψαν με το αυτοκίνητο στο σπίτι και η Αλίνα έμεινε στο δωμάτιό της μέχρι το βράδυ, μέχρι που άκουσε ότι ο Ντομ επέστρεψε. Δεν έχασε λεπτό και τον επισκέφτηκε στο γραφείο του. Εκείνος ξαφνιάστηκε από την αιφνίδια επίσκεψη της και αλλά ακόμα περισσότερο περίεργο βρήκε τη βιασύνη των κινήσεών της.
"Έχεις ακόμα ανάγκη να μιλήσεις για...""Μαλίνα" είπε δυνατά και καθαρά και ο Ντομ πάγωσε, οι κινήσεις του κόπηκαν και το βλέμμα του έφυγε από το δικό της όσο πιο γρήγορα μπορούσε. Η Αλίνα πλησίασε πιο κοντά του που στεκόταν ακριβώς μπροστά του.
"Πώς ήξερες την αδερφή μου;" ρώτησε εκείνη και ο Ντομ πήρε μια βαθιά ανάσα. Η Αλίνα τον έσπρωξε πίσω με τα χέρια της στο στήθος του, ενώ περίμενε μια απάντηση.
"Εγώ..."
ESTÁS LEYENDO
𝓘 𝓭𝓲𝓮𝓭 𝓯𝓸𝓻 𝔂𝓸𝓾
Novela Juvenil𝐃𝐢𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞 𝐝𝐮𝐞𝐭. 𝐁𝐨𝐨𝐤 𝐭𝐰𝐨. #loverstostrangers Μετά τον πόλεμο ήρθε η ειρήνη, μετά το μίσος ήρθε η αγάπη. Η αλήθεια έγινε γνωστή και η αγάπη τους ήταν πιο δυνατή από ποτέ. Μέχρι που ήρθε ο θάνατος να τους χωρίσει. Μαζί ήταν τα πά...