Başlangıç 1.bölüm

2K 34 3
                                    


Ben bir beyaz o ise siyah
Siyah üzerindeki pisliği göstermez, kir saklar rengini belli etmez, ama ben gerçekten beyazdım

Elimdeki tüm kanı tüm pisliği tüm gerçeğiyle gösterirdim, bundan utanmadım, gocunmadım
Ama içimimdeki kendimi masumluğumu, saflığımı, yüreğimdeki temizliği, vicanı ve merhameti kaybettim ben o küçük kız çocuğunu kaybettim

Sen benim beyazımdaki kiri çıkarabilirmisin, diyelim ki o kiri çıkardın peki leke hiçmi kalmaz beyazın en kötü yanı kir gider ama leke gitmez

Beni tekrar bembeyaz yapabilirmisin, ya da vazgeçtim bende siyah olmak istiyorum

🔥🔥🔥


Evet yine yok sayıldığım evde yeni bir güne başlamış bulunmaktayım .

Banyoya gidip rutin işlerim yaptıktan sonra altıma gri eşofman üstüme de "s" beden olmama rağmen "L" beden bi bebe mavisi bir tişört giyip aşağı annemin yanına indim .

Aşağı indiğinde annem mutfak da sofra kurmuştu benim için malum yaz olduğu için geç uyanıyorum canım annem sağolsun benim için küçük bi kahvaltı sofrası hazırlar bazen tartışsakda yinede annem hazırlar arada birde ben hazırlıyorum tabi o kadarda değil yani aşko.

Ben kahvaltıya oturunca rutin babaannem yanıma gelip annemi bana söylemeye başlar bu kadın yaş ilerledikçe daha da bi kafasız olmaya başlıyo, annemi bu evde savunduğum için bi bağrışımla tüm urfanın başımıza toplanacağı için bazen benden çekinirler .

" hele nene kurban serhat amcana bir telefon etde nerdeymiş , keçe ben bilmiyorum ne yapayım bu oğlanı" nenemi tam olarak anlamış değilim tutarsız bi kadın kimi zaman anneme kızar kimi zaman annemle dedikodunun dibine vurur "tamam nene" dedim gözlerimi devirerek.

İlk aramamda açılmadı "hele tekrar ara" tekrar arama tuşuna bastım ama yine açılmadı "aradığınız kişi şuan meşgul telefon cevap veremiyor lütfen tekrar deneyiniz " diyince nenem herzaman olduğu gibi gereksiz bir telaşa girdi "nerde bu oğlan yine "

" üff nene yine başladın nerde olacak yine kendine bi eğlence bulmuştur o "

"Ne eğlencesi ha akşamdan yoktur "

"Bizene " bu kadın ve kızı yani halam küçük amcam serhat 40 yaşına girsin onlara göre hemi 40 çıkar bu yüzden bu kadar el bebek gül bebek kimseye hesap verme derdi yok, bişey yapsın 3,4 güne unutulur bi fiske tokat bile yemez.

" üff nene şimdi gelir ha, velveleye verme nolacak sanki " dedim, tabi ne olağından habersiz amcamın yediği halt benim boynuma 19 yaşımda nasıl bir urgan gibi bağlanacağını nerden bile bilirdim ki.

~~~~~~~~~~~~

- Şimdilik çok kısa bir bölüm atıyorum
Gelecek bölümü uzun uzun yazıcam Bu binevi bi tanıtım yada kesit gibi düşünün.

Lütfen kütüphane kısmına eklemeyi unutmayın ve oylamayı

"Bi oy be abi ölürmüsün:("

 FERZîYE(bağ) /BerdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin