New Boss 🤔

34 5 0
                                    

:sir..ඒත් මේගැන කලින් මට inform කරල තිබුණෙ නෑනෙ. අනික එහෙම දෙයක් වෙන්න නම් මටඅනිවාර්යයෙන් කියන්න ඕනි. මොකද sir.. මමයි sir ගෙ p.s .
:එහෙමද..ම්ම්ම්.....හරි ඔයා ඔයාගෙ සීට් එකට යන්න. අලුත් කෙනා වැඩ බාරගන්න එයි.ok now leave.
:...........

Jk left and enter his room

:මේ මොනාද වෙන්නෙ මට.... හෆ්ෆ්.....කමක් නෑ. අපිත් පඩියට වැඩ කරන මිනිස්සුනෙ. 🙁
.ටික්
.ටික්
.ටික්
.ටික්
.ටික්
.ටික්
.ටික්

මේ විදියට ජේකේ ගෙ room එකේ සද්දෙකට කියල ඇහුණෙ ඔරලෝසුවෙ කට්ට කැරකෙන සද්දෙ විතරයි.

🚪ටොක් ටොක්

:come in..
:-jk sir....new chief හැමෝටම එන්න කිව්වා.Meeting room එකට.
:හ්ම්ම් ok i'll come.

ඒගෑනු ළමයා room එකෙන් එලියට ගියාම jk ත් meeting room එකට ගියා.

Meeting Room 📈⏳

:ok,  I am your new boss from today

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

:ok, I am your new boss from today. I hope you all will help me to make our business successful and I hope you will work faithfully in this office....dose anyone have any questions ?
ඒ කෙනා එහෙම කියල හැමෝගෙම මූණු දිහා හරිම ඕන කමින් බැලුවෙ මොකක්ම හරි දෙයක් බලාපොරොත්තුවෙන් .

dose anyone have any questions ?ඒ කෙනා එහෙම කියල හැමෝගෙම මූණු දිහා හරිම ඕන කමින් බැලුවෙ මොකක්ම හරි දෙයක් බලාපොරොත්තුවෙන්

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(මේතමයි අලුත් chief ❤😁දැං ඉතිං බනීද්දන්නෑ මට 😁කලින් එපියෙ මෙන්න මේ පොටෝ එකේ ඉන්න හාදය නෙමෙයි කිව්වට.😁මත්ක නැතුවත් ඇති ඒම එකක් .මගෙ ඉතින් ගොලුබෙලි අප්ඩේට් නොවැ guys 😪හුවැක්..exam මගෙ ස්ටෝබෙරීස් ඉතින් අප්ඩේට් ගොලුබෙලි ගමං වෙනෝ තමයි 😌♥️)
.
.
.
.
.
:mmmm....ok මම හිතනවා ඔයාලට කිසිම ප්‍රශ්නයක් නෑ කියලා..
:🙋
:ඔව් කියන්න.
:මේක කලින් inform කරල තිබුණෙ නෑ. අනික අපි හැමෝම දන්නෙ අද උදේ ඒකත් office එකට ආවටත් පස්සෙ.....මෙහෙම කියපු එකට ඇත්තටම මට සමාවෙන්න.
:මං බලාපොරොත්තු වුන ප්‍රශ්නෙ තමයි මේක .මම ඔයාලගෙ කලින් boss එක්ක agreement sign කලෙත් ඊයෙ රෑ . ඒවගේම මම ඔයාල වැඩ කරන මේ office එක ගන්න තීරණය කලෙත් ඊයෙ හවස .ඉතින් මේටිකට කාටවත් inform කරන්න වෙලාවක් තියෙන්වා කියල මම හිතන්නෙ නෑ.ok any questions ?
.
.
.
Everyone:No sir.
:ok good .කව්ද P.s.
:🙋මම sir.
:ooh. ඔයා විතරක් ඉඳල අනිත් අය යන්න

අන්තිමට ජේකේ විතරක් room එක ඇතුළෙ chief එක්ක තනි වුණා.

:sir මට ඉන්න කිව්වෙ...
:මේකයි මට කම්පැනි එක ගැන දැනගන්න ඕනි.ඉතින් මං හිතනව ඔයා ඒකට මට උදව් කරයි කියල.ගොඩක් නෙමේ document පැත්ත ගැන ?
:ok sir...sure.මම files අරගෙන ඔෆිස් එකට එන්නම් .
:යා දැට්ස් ගුඩ් අයිඩියා....

(අනේ ළමයි මම English ටිකත් සිංහලෙන්ම ටයිප් කරලම දාන්නම් හොදේ😁❤)

Jk සර් ට උදව් කරන්නෙ ඊළඟ එපියෙ 😌 මං ඒකෙ හිතං ඉන්නෙ ටේයියට යකෙක් බන්දල ජේකේව ඔපිස් එකේම රේප් කොරන්න 😌😪කමක් නැතෙයි ගායිස් ♥️හරි ඒනම් බායි ගුඩ් නයිට් බුදුසරණයි.❤

ONE NIGHT [Taekook oneshot]Where stories live. Discover now