𝖝𝖝𝖎. 𝔟𝔬𝔩𝔲𝔪 𝔶𝔦𝔯𝔪𝔦 𝔟𝔦𝔯

1.2K 116 20
                                    


𝔞𝔡𝔞𝔪 𝔢𝔡𝔢𝔳𝔞𝔫𝔢

𝔞𝔡𝔞𝔪 𝔢𝔡𝔢𝔳𝔞𝔫𝔢

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

♡♡♡♡

"VE SİZ İKİNİZ NEREDEYDİNİZ?!"

James ön kapıyı kapattığında Euphemia Potter'ın sesi evin içinde gürledi.

Euphemia oturma odasından çıkarken iki çocuk da korku içinde birbirlerine baktı. "Saatlerdir! Saatlerdir sizi bekliyordum ve - oh." Sirius ve James'in arkasında beceriksizce duran ve kollarını kendine dolamış olan Lyra'yı görünce yüzü düştü. Berbat görünüyordu.

"Anne, her şeyi açıklayacağız-"

"-Oh gerçekten de yapacaksın!" Yüzü kaşlarını çatmış olsa da sesi sakindi. "Ama her şeyden önce, bunun kim olduğunu bilmek istiyorum."

"O-"

"Kız kardeşim," dedi Sirius, kolunu Lyra'nın omzuna dolayarak, Euphemia şaşkın ve şok olmuş bir halde onlara bakarken.

"Ne-"

"Çocuklarımı duyduğumu sandım!" Fleammont gruba katıldığında geniş bir gülümsemeyle haykırdı. Gözleri Lyra'ya takıldı, yüzünü bir şaşkınlık kapladı. "Peki bu kim?"

"Sirius'un kız kardeşi," diye mırıldandı Euphemia şok içinde.

"Kız kardeş mi? Bir erkek kardeşin olduğunu sanıyordum-"

"Ve öyle," diye araya girdi James, bu işi bitirmeye çalışıyordu. "Ama önce onun üstünü değiştirmesine izin vermeliyiz, değil mi Ly?" Dağınık saçlı çocuk dönüp kendini gerçekten yerinde hissetmeyen Lyra'ya baktı.

"Sanırım - yine de ben gidebilirim, yük olmak istemiyorum-"

"Saçmalık!" Euphemia haykırdı. "Sen yük değilsin canım, biz sadece biraz şaşırdık." Kıkırdadı. "Neden bir duş almıyorsun, sonra konuşuruz?"

Bunun üzerine Euphemia kızı kolundan tutup banyolardan birine götürdü, Lyra'nın iç çamaşırlarını ve pijamalarını getirdi ve o gider gitmez Lyra soyunup duşa girdi.

Sıcaklığın tenine işlemesiyle birlikte gözlerini suya kapatan Lyra ağlamaya başladı. Bu tam anlamıyla bir hıçkırık değildi ama son olayları hatırladıkça titriyordu.

Ona nasıl bu kadar uzun süre yalan söyleyebildiler? Şimdi ne olacaktı? Ve en önemlisi, Black ismini mi kullanacaktı, yoksa kendisinin bile olmayan bir isimle mi devam edecekti?

Duş kısa sürdü ama çok hoşuna gitti, sıcak su gergin omuzlarını rahatlattı. Kısa süre sonra dışarı çıktı, kurulandı ve temiz kıyafetlerini giydi.

Oturma odasına geri döndüğünde, ev halkının dört üyesini de yemek masasında oturmuş, yoğun bir şekilde bir şeyler tartışırken buldu.

𝐄𝐃𝐄𝐕𝐀𝐍𝐄 // james potterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin