𝔶𝔞𝔯𝔡ı𝔪♡♡♡♡
"Konuşmamız gerek."
Lyra şaşkınlıkla Lily'nin önüne oturmasını izledi. "Evet, tabii, otursana." Lyra alaycı bir tavırla mırıldanarak Karanlık Sanatlara Karşı Savunma kitabını kapattı. "Ne var ne yok?"
" Sorun James." İnledi. "Buna dayanamıyorum! Her gün birinin sana çıkma teklif etmesinin nasıl bir şey olduğunu biliyor musun? Sen biliyor musun?!" Lily, Lyra'ya sanki sonunda aklını kaçırmış gibi geniş gözlerle baktı. Baş ağrısının her an gelebileceğini hissedebiliyordu.
"Şey, hayır, ama-"
"Size berbat olduğunu söylememe izin verin!" Biraz fazla yüksek sesle bağırdı ve Madam Pince'den yüksek sesli bir "SHH!" aldı. "Özür dilerim!" Yaşlı kadının başını sallayıp okumaya geri dönmesini izlerken hemen özür diledi. Lily dikkatini tekrar Lyra'ya çevirdi. "Berbat bir şey bu!" Kaşlarını çatarak fısıltıyla tekrarladı. Ah, işte baş ağrısı.
Lyra bir an için Lily'nin hemen o anda ağlamaya başlayacağını düşündü ama Lily'nin ona sadece yalvaran gözlerle baktığını görünce rahatlatıcı elini onunkinin üzerine koydu. "Nasıl yardımcı olabilirim?"
Lily boş eline bakarak iç çekti. Önündeki kitaplardan birini kurcalamaya, sayfalarını karıştırmaya başladı. "Ben, şey..."
"Ne oldu?"
Lily derin bir nefes aldı. "James'e çıkma teklif edebilir misin? Bilirsin, dikkatini dağıtırsın ya da her neyse?" Ağzından kaçırdı.
"Ne?!" Lyra böyle bir soruyla karşılaştığı için şok olmuş bir halde elini çekti. "Lily, James'e çıkma teklif edemem! O benden bu şekilde hoşlanmıyor!" Lyra yanakları kızarmış bir halde gözlerini dikmiş arkadaşına bakıyordu.
Lily kıza çaresiz bir bakış atarak elini tekrar kendi elinin içine aldı. "Lütfen Lyra!" Yalvardı. "Randevulaşmak ya da başka bir şey olmak zorunda değil! Hafta sonları onunla Hogsmeade'e git, Lucius'a birlikte eşek şakaları yap ya da ne istersen yap, ama lütfen onu benden uzak tut."
İki kız da sessizliğe gömüldü; Lily yalvaran gözlerle Lyra'ya bakarken Lyra kaşlarını çatarak dudağını ısırdı. Bunu düşündüğüne bile inanamıyordu. Bunu öylece yapamazdı, değil mi? Yani, James'in arkadaşlığından hoşlanıyordu ve ona çıkma teklif edecek hali yoktu, değil mi?
"Peki." Siyah saçlı kız içini çekerek pes etti. "James'in dikkatini senden uzaklaştırmaya çalışacağım."
Lily oturduğu yerden fırladı ve Lyra'nın yanına koşarak onu ayağa kaldırdı (Lily ona kıyasla çok küçük olduğu için Lyra'yı şok etti) ve ona sıkıca sarıldı. "Tanrım, seni seviyorum!" diye ağladı. "Sana çok şey borçluyum!"
***
"Bu dünden beri yaptığımız en aptalca fikir." Remus derin bir kaş çatarak başını sallarken içini çekti.
"Her zaman grubun en iyisi olmaktan bıkmadın mı, Aylak?" Sirius saçını topuz yapıp asasını saçına saplarken alay etti.
Remus bu küçük iltifatı fark edince yanakları hafifçe kızardı ve kalbi küt küt atmaya başladı. İstenmeyen düşüncelerden kurtulmak için başını hızla sallayarak şöyle dedi: "Bu benim 'iyi kalpli' olduğum anlamına gelmiyor. Sadece bizi yakalatmayacak kadar akıllı olan tek kişi benim. Ve kesinlikle yakalanacağız."
James gözlerini devirdi. "Remus, sakin ol. Kimseye zarar verdiğimiz yok."
"Evet, Aylak. Biz sadece Lucius'a şaka yapıyoruz." Peter kayıtsızca konuştu.
Remus başını salladı ve Lyra'ya döndü. "Ve senin bunu yapmayı kabul etmene şaşırdım."
"Lucius'tan nefret ediyorum ve sizin de Slytherin yatakhanelerine girmeye ihtiyacınız var. İki taraf da kazanıyor." Omuz silkti, yeşil kadife koltuğun kolçağına yaslandı ve Peter'ın o sabah çalmayı başardığı kırmızı meyankökünden bir ısırık aldı. Ayrıca Lily'ye James'in dikkatini dağıtacağıma söz verdiğim için diye Düşündü. "Ayrıca bana bedava kaymak birası sözü de verdin, değil mi James?" Hemen başını sallayan çocuğa masumca gülümsedi.
"Ben sözünün eri bir adamım Edevane." Elini göğsünün yanlış tarafına koyarak gururla konuştu.
Yaralı yüzlü çocuk içini çekerek pes etti. Çocukları planı uygulamamaları için ikna etmeye çalışmanın faydasız olduğunu biliyordu. Bunu daha önce de denemişti ama hiçbir işe yaramamıştı.
Bu olaydan çıkan tek iyi şey James'in Lyra ile konuşmaya geri dönmüş olmasıydı. İhtiyacı olan tek şey kendine ayıracağı zamandı (tam iki gün). Aşırı tepki verdiğini ve yeni arkadaşını güzel bulmanın hiç de sorun olmadığını kabullenmişti.
"Peki, sizce ne kadar sürer-"
Peter cümlesini tamamlayamadan yatakhaneden kulakları sağır eden bir çığlık duyuldu ve beş genç kanepenin arkasına koşarak saklanmaya başladı. Saniyeler sonra Lucius koşarak yanlarından geçti, sarı saçları artık parlak pembeydi. Narcissa'nın onun arkasında belirmesi uzun sürmedi ve ikisi de telaş içinde Ortak Salon'dan dışarı koşmaya başladılar.
Ortalık sakinleşince hepsi kahkahalarla ağlayarak dışarı çıktı.
"Yüzünü gördün mü?!" Sirius güldü.
"Saçını pembeye boyadığına inanamıyorum!" Lyra kıkırdadı, elini ağzına kapatıp başını geriye attı.
James ona bakmaktan kendini alamadı. Tanrım, güldüğü zaman çok tatlı oluyor.
♡♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐃𝐄𝐕𝐀𝐍𝐄 // james potter
Fanfic" Şuna baksana. O mükemmel." "Evet, Lily bu gece çok iyi görünüyor." "Ne? Hayır, Lyra'yı kastediyorum." kitap hakları tamamen @anjo1006 adlı kullanıcıya aittir. [Çapılcular Dönemi] [©-anjo1006] Başarılar Peterpettigrew 🥇 Çatalak🥇 Kılkuyruk 🥇 P...