𝖔𝖓𝖆𝖞𝖑𝖆𝖒𝖆♡♡♡♡
Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu öğrencileri 2 Ekim 1976'da serin rüzgâr ve ağaçtan yere dans eden kahverengi ve kırmızı yapraklarla uyandıklarında yazın bittiği belliydi. Sonbahar, yavaş ve güzel zarafetiyle hiçbir uyarıda bulunmadan gelmişti.
Güneş ışığı parlak ışığını solgun ve yorgun yüzüne vuruyor, onu süsleyen küçük çilleri vurguluyordu. Fırtınalı gri gözlerini araladı ve penceresinin önündeki çiçek saksısından yayılan tatlı lavanta kokusunu içine çekti.
Her şey huzurlu görünse de Lyra boğulma hissiyle uyandı, ayağa kalkacak ya da hareket edecek gücü yoktu. İçinde bir duygu girdabı oluşmuştu ama aynı zamanda kendini uyuşmuş ve boş hissediyordu.
Ne de olsa onun doğum günüydü.
Bu arada James kendinden geçmiş bir şekilde uyandı. Gülümseyerek kendini sıcak, yumuşak çarşaflara gömdü. Arıların vızıltısının azalması ya da çiçeklerin solmaya başlaması önemli değildi çünkü bugün Cumartesi'ydi, bu da ders yok, Hogsmeade gezisi ve en önemlisi Lily anlamına geliyordu.
Işıl ışıl bir gülümsemeyle ayağa kalktı. Arkadaşlarının uzun zamandır görmediği bir gülümsemeydi bu. "Mutlu görünüyorsun." Remus, giymek için bordo örgü bir kazak seçen dağınık saçlı çocuğa eğlenerek kaşlarını kaldırdı.
"Öyleyim Aylak, öyleyim." Mırıldanarak komodinin üzerinden gözlüklerini aldı ve taktı.
"Peki bunun nedeni nedir sevgili Çatalak?"
"Çünkü Lily bizimle Hogsmeade'e gelebilir." Genç kurtadama gözlerine kadar uzanan bir gülümseme verdi ve Remus'un homurdanmasına neden oldu.
"Bizimle gelmek isteyeceğini nereden çıkardın?"
"Çünkü-" Pijamasını çıkardı "-Lyra onunla konuşmaya çalışacak. İkisi de geliyor."
Bunun üzerine Sirius yatağından fırladı, bir mide bulantısı dalgası onu vurunca anında pişman oldu ve hızla yorganının altına girdi.
"İyi misin Patiayak?" Peter uzuvlarını gererken esnedi.
Sirius cevap olarak mırıldanmadan önce inledi. "Akşamdan kalma." Remus'un onaylamaz bir şekilde başını sallamasına neden oldu.
"Çok içersen böyle olur, seni aptal."
"Komik," diye mırıldandı Sirius, kendini yavaşça kozasından çıkarırken boş bir ifadeyle. "Lyra'nın bizimle geleceğini mi söyledin?" kaşlarını çatarak giyinmeyi bitirmekte olan James'e baktı.
"Evet, onu davet etmenin iyi olacağını düşündüm. O yalnız falan - kendimi kötü hissettim sanırım." James omuz silkti.
"Lily'nin seni affetmesi için ona iyi davranmanı önerdiğimde, onunla arkadaş olmanı kastetmemiştim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐃𝐄𝐕𝐀𝐍𝐄 // james potter
Fanfic" Şuna baksana. O mükemmel." "Evet, Lily bu gece çok iyi görünüyor." "Ne? Hayır, Lyra'yı kastediyorum." kitap hakları tamamen @anjo1006 adlı kullanıcıya aittir. [Çapılcular Dönemi] [©-anjo1006] Başarılar Peterpettigrew 🥇 Çatalak🥇 Kılkuyruk 🥇 P...