𝖔.𝔤𝔦𝔯𝔦𝔰

2.6K 147 33
                                    

♡♡♡♡

"Boku yedin."

Sirius'un sözleri, yedinci sınıf Ravenclaw öğrencisi Tommy Hawkins'in kolunu Lily Evans'a dolamasını izleyen James'in, daha da bunalmasına neden oldu.

Hep birlikte bir bardak kaymak birası içmek için Üç Süpürge'ye gitmişlerdi ama Lily ve Tommy'nin orada buluşacaklarını ve James'in kalbini kıracaklarını fark edememişlerdi.

"Hiç yardımcı olmuyorsun, Patiayak." Peter'ın önünde oturan Remus, kitabının bir sayfasını daha çevirirken mırıldandı, başını kaldırmadı ve Sirius'un yüzünü buruşturarak onu taklit etmesine neden oldu.

James iç geçirdi, kaymak birasına dokunmamıştı bile. "O haklı. Boku yedim."

"Gördün mü?!" Sirius biraz fazla yüksek sesle haykırdı, eliyle dramatik bir şekilde James'i işaret ederken neredeyse kendi içkisini üzerine deviriyordu. "O bile bunun farkında."

Remus iç geçirerek kitabını kapatıp çantasına yerleştirdikten sonra dönüp Sirius'a baktı. "Haklı olsan bile, bunu söylemenin başka yolları da var."

Ama Sirius dikkatini vermiyordu, masanın altından asasını çıkardı ve öpüşmek için eğilmiş olan Lily ve Tommy'ye doğrulttu.

"Lily listede var mısın-"

"Engorgio!"

Sirius'un asasının ucundan yayılan buz mavisi bir ışık çemberi Tommy'ye doğru fırladı ve yüzünün tam ortasına çarparak Lily'nin irkilmesine ve anında geri çekilmesine neden oldu.

"Sirius! Bu da ne-"

Ancak Remus'un sözleri yine Tommy tarafından kesildi ve burnunun her saniye daha da büyüdüğünü hissederek histerik bir çığlık atmaya başladı.

Peter histerik bir şekilde gülmeye başladığında kaymak birasını püskürttü, şimdi çok daha iyi bir ruh halinde olan James Sirius'a beşlik çaktı ve Remus başını olumsuz anlamda sallarken kıkırdadı.

"Burnunun patlayacağının farkındasın, değil mi?" Remus uyardı ama Sirius omuz silkti.

"Bırak. James'in çiçeğini öpmeye çalıştığı için bunu hak ediyor."

McGonagall'ın gelmesi uzun sürmedi ve burnu ahşap zeminde sürüklenen zavallı çocuğa dışarı kadar eşlik etti. Lily onların peşinden giderken, bunun sorumlusunun onlar olduğunu çok iyi bildiği için dörtlüye ölüm bakışları fırlattı.

O gece, Tommy'nin burnu normale döndükten ve Lily randevusunu mahvettiği için Sirius'a bir sürü küfür savurmayı unutmadıktan sonra, çapulcular kendilerini ateşle aydınlatılmış ortak salonun önünden geçen Gryffindor öğrencileriyle sohbet ederken buldular.

"Ben kütüphaneye gidiyorum." Remus rahat kadife koltuktan kalkarak el çırptı.

"Bu saatte mi?" Peter şekerleme yerken sordu.

"Bunu daha yeni bitirdim." kitabını havada salladı. "Bir tane daha lazım."

"O kitabı geçen hafta almamış mıydın?" Sirius sordu.

"Hayır, o bundan öncekiydi. Benimle gelmek isteyen var mı?"

Sirius ve Peter başlarını olumsuz anlamda salladılar. Remus dikkatini bir minder kalesinin altında üzüntüyle kıvranan James'e çevirdi.

"Çatalak, dostum. Benimle gelmek ister misin?" Morali bozuk olan arkadaşının yanına çömeldi.

Remus'un gözlerini devirmesine neden olan boğuk bir 'hayır' sesi duyuldu. "Hadi Çatalak. Sonra mutfağa gidip istediğin kadar yiyecek alabiliriz ya da istersen seni Başkanlar banyosuna götürebilirim."

James kırmızı yastığı yavaşça yüzünden kaldırdı, gözyaşlarıyla lekelenmiş yanaklarını düzeltti. "İkisini de yapabilir miyiz?"

Remus tatlı tatlı gülümsedi. "Tabii ki yapabiliriz."

Ve böylece iki çocuk Peter'ın onlara "bana yiyecek bir şeyler getirin, olur mu?" dediğini duymadan, Gryffindor Ortak Salonu'ndan ayrıldılar.

Kütüphaneye yaptıkları yolculuk hızlı ve sessizdi. James gerçekten konuşmak istemiyordu ve Remus da arkadaşını rahatsız etmek ya da ona baskı yapmak istemiyordu, bu yüzden oraya vardıklarında Remus tam olarak hangi kitabı istediğini bilerek 'Mugglelar' rafına yöneldi, James ise geride durmuş, elleri ceplerinde etrafta dolaşıyordu ve-

Bir hışırtı

Gürültü çok yüksek değildi ama yine de duydu. Yere baktı ve lastik siyah ayakkabılarıyla bir şeye basarak buna neden olduğunu fark etti. Ayağını kaldırdığında bunun bir resim ya da daha iyisi bir çizim olduğunu fark etti.

Şimdi hafifçe buruşmuş olan kâğıt parçasını eline aldı ve çizimin kendisinin ve diğer çapulcuların resmi olduğunu fark etti.

James ve Sirius birbirlerine beşlik çakarken, Peter histerik bir kahkaha atarken yanlarını tutuyordu ve Remus gözlerinde bir parça eğlenceyle parlak bir şekilde gülümsüyor gibiydi. Belli ki o günün erken saatlerinden, Tommy Hawkins'e büyü yaptıktan hemen sonrasından kalmaydı.

James resmin arkasını ve önünü inceleyerek bir isim ya da imza bulmaya çalıştı, fakat sadece sağ alt köşede siyah mürekkeple yazılmış L.E harflerini buldu.

Ve James, James olarak, gizemli ressamın kim olduğunu öğrenmek için her şeyi yapacağını biliyordu.

♡♡♡♡

𝐄𝐃𝐄𝐕𝐀𝐍𝐄 // james potterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin