𝔡𝔞𝔱𝔢
♡♡♡♡
Noel yaklaştıkça Lyra gerilmeye başlamıştı. Noel tatil demekti ve tatil de ailesini görmek demekti.
Anne babasından nefret etmiyordu ama onları hiç sevmemişti de. Bu onların düşünce tarzlarıyla ilgiliydi. Neredeyse tüm safkan aileler gibi ırkçı ve kendini üstün gören bir yapıya sahiptiler, diğerlerinden, hatta Black'lerden bile üstün olduklarını düşünüyorlardı.
Bir bakıma doğruydu. Edevane ismi çok anlamlıydı ve muhtemelen en eski aile ismiydi ama bu onlara diğerlerine çöp muamelesi yapma hakkını vermiyordu. Ayrıca kardeşinin ölümüne de sebep olmuşlardı ki bunu asla affedemezdi.
Onları görmekten korkmasının asıl nedeni sadece onlarla olan ilişkisi değil, Lucius'la ayrılığı hakkında söyleyeceklerinden korkmasıydı.
Evliliklerini doğduklarından beri planlamışlardı ve aldatması onun suçu olmasa bile onu hayal kırıklığına uğratacaklarını biliyordu.
Ayrıca sadece Lucius çoktan unutulduğu için değil, başka birini gözüne kestirdiği için başka bir evlilik teklifini reddedeceği için de kızacaklarını biliyordu:
James lanet Potter.
Sirius ve Remus çıkmaya başladığından beri birlikte çok zaman geçiriyorlardı. Hem de çok.
Sürekli birlikte görülüyorlardı, sadece zaman geçiriyorlardı. İnsanlar çıktıklarına dair spekülasyonlar bile yapmaya başladılar, ancak kısa süre sonra odanın diğer ucundan onun Lily'ye baktığını gördüğünde bu fikri pencereden dışarı attı.
Görüyorsunuz, James tamamen ve tamamen parçalanmıştı. Lyra ile geçirdiği onca zaman ona daha da çok aşık olmasına neden olmuştu. Uyanık olduğu her anı onunla geçirmek istiyordu. Onun söylediği aptalca bir şeye gülmesini izliyordu ve kelebekler uçuşuyordu, saçlarını kulağının arkasına atmasını izliyordu ve sanki dünyadaki en güzel şey oymuş gibi hissediyordu ama Lily'yi gördüğünde sanki dünya dönmeyi bırakıyor ve sadece o ve kızıl saçlı kız kalıyordu.
Herkesin fark ettiği bir şey varsa o da James'in Lily'ye çıkma teklif etmeyi bırakmış olmasıydı ki bu Lily'yi bile şaşırtmıştı.
Sonunda Slughorn'un Noel partisinden bir gün önceydi ve Lyra kendini Lily'nin yatakhanesinde, Marlene'in gardırobunu parçalamasını izlerken buldu.
"Yarın ne giyeceğim hakkında hiçbir fikrim yok." Marlene kıyafetlerini karıştırırken küfretti. "Bana neden seninle gelmeyi kabul ettiğimi söyler misin?" Saçları Lyra tarafından örülmekte olan Lily'ye dönerek sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐃𝐄𝐕𝐀𝐍𝐄 // james potter
Fanfic" Şuna baksana. O mükemmel." "Evet, Lily bu gece çok iyi görünüyor." "Ne? Hayır, Lyra'yı kastediyorum." kitap hakları tamamen @anjo1006 adlı kullanıcıya aittir. [Çapılcular Dönemi] [©-anjo1006] Başarılar Peterpettigrew 🥇 Çatalak🥇 Kılkuyruk 🥇 P...