𝖖𝖚𝖎𝖉𝖉𝖎𝖙𝖈𝖍
♡♡♡♡
Şimdiye kadarki en uzun Eylül ayından sonra nihayet Ekim ayı gelmişti ama Lyra yine de o aptal ahşap kokusunu aklından çıkaramıyordu.
Geceleri yatağında uyanık bir şekilde ahşapla ilgili olabilecek her şeyi ve neden kokladığını düşünüyordu ama aklına hiçbir şey gelmiyordu. Bu durum derslerini bile etkilemeye başlamıştı, çünkü kendini dalgın buluyor ve profesörlerden azar işitiyordu.
James de farklı değildi, Quidditch sahasındaki çimenleri, Lily'nin parfümünü ve şeftalileri koklamıştı. Sadece bir kez koklamıştı ama nereden geldiğini çok iyi biliyordu; Lyra'nın saçlarıydı. Şeftali kokan aptal siyah ipeksi, tatlı bukleleri.
Duygularını daha fazla inkâr etmek aptalcaydı, yani lanet olası bir aşk iksiri ona bu kızdan hoşlandığını söylediyse, bunun bir anlamı olmalıydı. O da öyle yaptı, Lily'yi sevdiği ve Lyra'ya da aşık olmaya başladığı gerçeğini kabul etti.
Tüm bu olanları akıllarından çıkaran tek şey, sonunda Quidditch Sezonu'nun gelmiş olmasıydı.
"Quidditch'i nasıl sevmezsin?!" James tam bir inançsızlıkla haykırdı.
"Sana söyledim, sadece bilmiyorum." Lyra omuz silkti ve kanepeye oturdu.
Gryffindor ortak salonunda oturmuş, o akşam nihayet ilk maçları olduğu için Sirius'un Quidditch elbiselerini giymesini bekliyorlardı.
Sol tarafında, her zamanki gibi kitabına dalmış olan Remus vardı, Peter Remus'un yanındaki koltuğa oturmuş, James'in kendini kaybetmesini eğlenerek izliyordu ve Lily Lyra'nın yanına uzanmıştı, Lily'nin başı Lyra'nın kucağındaydı.
"Çünkü sen hiç oynamadın. Süpürgeye binip hızlı ve yüksek uçmanın nasıl bir şey olduğunu bilmiyorsun."
"-Zahmet etmeyin. Yıllarca onu oynatmaya çalıştım, nefret ediyor."
Başlarını çevirip merdiven boşluğuna baktılar, Sirius orada sırıtarak duruyordu. Saçlarını topuz yapmıştı ve Remus bu topuzun ona ne kadar yakıştığını düşünmeden edemedi. Lyra bunu fark etti ve dudaklarında sinsi bir gülümseme belirdi.
"Nihayet!" James sıkıntıyla inledi. "Neden bu kadar uzun sürdü?"
"Saçlarım bugün benimle çalışmıyordu." Süpürgenin sapını sıkıca kavrayarak ofladı. "Eee? Gidiyor muyuz?"
Ve böylece hep birlikte Quidditch sahasına gittiler, Ravenclaw takımı ve Gryffindor'un geri kalanı onları bekliyordu.
"Tamam, bu bizim ilk maçımız, baskı yok ama kazansak iyi olur," dedi James, birkaç ikinci sınıf gerginlikten yutkundu. "Takımda olmanızın bir nedeni var, bunu unutmayın." diyerek gülümsedi ve oyunculara güven verici bakışlar gönderdi. "Biz hangi takımız?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐃𝐄𝐕𝐀𝐍𝐄 // james potter
Fanfic" Şuna baksana. O mükemmel." "Evet, Lily bu gece çok iyi görünüyor." "Ne? Hayır, Lyra'yı kastediyorum." kitap hakları tamamen @anjo1006 adlı kullanıcıya aittir. [Çapılcular Dönemi] [©-anjo1006] Başarılar Peterpettigrew 🥇 Çatalak🥇 Kılkuyruk 🥇 P...