Jason

45 5 0
                                    

(beste lezers, de mysterieuze persoon is een personage uit een ander boek op wattpad. Het boek heet de schaduw van de witte wereld dus als je meer over hem wil weten, ga dan op zoek naar de schaduw van de witte wereld.)

Ik zie hem staan. Degene van wie ik dacht dat het Tom was. Snel kijk ik de andere kant op, maar hij ziet mij al staan. Ik ren zo snel mogelijk weg, maar hij achtervolgt mij . Ik kom aan bij het ziekenhuis. Dan denk ik aan de mysterieuze schipbreukeling. Ik zie dat Pieter er aan komt en ren het ziekenhuis in. Ik ren een willekeurige kamer in en daar zie ik hem liggen. De jongen met de vleugels. Ik doe de deur op slot en dan wordt hij wakker hij kijkt me met grote ogen aan. Langzaam beginnen zijn vleugels te vervagen. Ik wil hem vragen wie hij is en waar hij vandaan komt, maar voordat ik daartoe de kans krijg, vraagt hij aan mij:' wie ben jij en wat doe jij hier?' Ik antwoord:' Mijn naam is Lilly, ik ben 19 jaar en woon op het coast college. Ik rende weg voor de tweelingbroer van mijn vriendje waar ik nog nooit van heb gehoord. En nu jij.' Hij begon te vertellen.' Mijn naam is Jason. Ik kom uit witjesland. Ik heb een tweelingzus, ze heet Bo. Ik ben hier per ongeluk hier naartoe gekomen.' Dan wordt hij onderbroken door de zuster die net binnen is gekomen. Ze kijkt ons raar aan en vraagt aan mij:' Wat doe jij hier. Deze patiënt mag nog geen bezoekers ontvangen tenzij u familie bent.' Jason antwoordt meteen:' Dit is mijn nicht. Ze woont hier op het college.' Ik kijk hem vol ongeloof aan. Heeft hij het verzonnen of is het echt zo? Hij lijkt en zegt het zo overtuigend. Ik zeg snel:' Ik heb zo weer les, dus ik moet nu meteen weg. Doei Jason. Ik kom je nog wel eens opzoeken.' Ik loop weg en kijk  of ik Pieter zie. Ik zie hem niet, dus ik loop terug naar het college. Al snel zie ik Katie staan. Ze staat stralend naar mij te kijken. Ik loop naar haar toe en ze zegt:' Het is zover. Ik had dus met Jack afgesproken en het was heel gezellig en toen vroeg  hij me of ik zijn vriendinnetje wilde zijn en nu hebben we dus. Oh ja, er is binnenkort een schoolfeest. Je moet er met iemand naartoe. Ik ga dus met Jack en ik ga ervan uit dat jij met Tom gaat.'Ik sla mijn ogen naar beneden. Ze bekijkt me met een nieuwsgierige blik.' Is het uit tussen jullie. Dat kan niet. Jullie zijn het perfecte koppel.' Ik heb er echt geen behoefte aan om haar alles uit te leggen van wat er gebeurd is. van hoe ik in het ziekenhuis terecht ben gekomen. Te vertellen over Toms tweelingbroer Pieter, maar ik vind dat iemand het moet weten. Ik begin te vertellen...

shipwreckWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu