•Balo•

337 45 44
                                    

Lee Know
Odamda saat gece 2 civarlarında soğuk bir gecede çalışma masamda oturuyordum. Dolunayın ışığı zifiri karanlık odamı aydınlatıyordu. Birden odaya bir muhafız girdi "Prens minho sizi görmek istiyor efendim." "Gelsin" dememle muhafız dışarı çıktı ve hemen ardından prens Minho geldi.

"Ne oldu Minho? Bir sorun mu var?"

"Artık zamanı geldi Know."

"Neyin?"

"Artık bir eşimizin olması gerekiyor. Kralımız yarın geceye balo düzenliyor."

Dedi Minho ve iç çektim. Babam asla vazgeçmicek mi?

"Yarına hazır ol." Dedi ve odadan çıktı Minho. Tekrar masama döndüm. Sadece yarın için kıyafetlerimi hazırlayıp yattım.

-------------------------------------------------

Jisung
Sabah güneşin yüzüme vurmasıyla birlikte yeniden lanet bir güne uyandım.
Yatağımdan kalkıp lavaboya gittim işlerimi hallettikten sonrada üstümü giyip kulübemden çıktım. Annem ve babam'a kahvaltı hazırlamam lazımdı. Eve yedek anahtarla grip mutfağa koştum. Kahvaltıyı hazırlayıp sofrayı kurduktan sonra malzeme dolabindan süpürge alıp evi süpürmeye başladım.

-----------------------

"BECERİKSİZ APTAL OMEGA!"

Dedi ve gitti annem. Yanlışlıkla tepsiyi düşürüp bardakları kırdım ve sopayla dövüldüm. Etrafı toplayıp annemle babamı yolcu ettim. Kendimi sirkeleyip kalktım ve ilk yardım çantasını aldım. Gerçekten bu işkence hiç bitmeyecek mi? Diye geçirdim içimden yaklaşık bir saat sonra kapı çaldı hemen saate baktım saat daha 14'dü annemlerin gelmesine daha vardı. Koşarak kapıyı açtım. Karşıma oldukça süslü bir beyfendi çıktı sanırım betaydı.

"Merhaba efendim bu akşam olucak olan kraliyet balosu için davetyenizi getirdim."

"Ah...teşekkürler."

"Kral özellikle evlenme çağındaki omega vita ve gammaları çağırdı bilginizle."

"Pekala tamam. Görüşürüz. Sanırım?"

"İyi günler efendim"

Dedi beyefendi ve kapıyı kapadım. Koltuğa geçip zarfı açtım. Bir balo davetyesine göre oldukça süslüydü... ve mor. Davetiyenin küçük bir kısmında hasta olmadığımız sürece gelmek zorunlu yazıyordu. Hadi ama insanları zorla baloya götürmek? Ne saçma.

-------------------

Annemler eve gelir gelmez beni hazırlamaya başladılar. Saat 18'e geliyodu ve baloya yarım saat kalmıştı. Tabiki beni süslemelerinin tek sebebi zengin insanları ayartmamdı.

Aynanın karşısına geçip kendime baktım çok güzel görünüyordum. Ben kendime bakarken at arabasının sesi duyuldu. Babam ve annemle birlikte hemen kapıya koştuk bizi alacak olan at arabası gelmişti. Arabaya bindik babam beni tembihliyodu. Yeterince para toplamazsam depoya atıcağından ve 2 gün aç kalıcağımdan bahsediyordu. Aslında varlıklı bir aileydik sadece annem ve babam fazla paragöz. Tabiki ben onu dinlemiyordum çünkü saray görüş alanımıza girmişti. İlk defa Lee kraliyetindeki sarayı görüyorum.

Çok ihtişamlı ve büyük bir saraydı. Her yeri yeşillik güzel güzel hayvanlarla ve soylu insanlarla doluydu. Ben sarayın güzelliğini incelerken giriş kapısına geldik. Babam kolumdan çekiştirip arabadan çıkardı beni.

sindirella [MinSung]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin