Selam naber neyse devam.
Bu arada fic bam başka bir hal almaya başladı.Yazar
Cadılara ve büyüye inanırmısınız? Peki ya elfler, vampirler yada mutantlar?
Bu 8 genç hayatını tamamen değiştirmeye hazır ama bir sorunumuz var. Bir bebek...Felix
Jisung gittikçe iyileşiyor gibiydi yada ben öyle düşünüyordum. Bugün momo, seungmin, jeongin, chris hyung, changbin hyung ve ben sihirli ormana gitmek için hazırız. Sihirli orman bize tamamen yasak. Yıllar önceki savaşta bir sürü kurdumuz öldü ve güçlerimizin yarısından fazlasını kaybettik ama bir şeyler değişti sihirli ormanın kapısı bize tamamen açıldı.C "Son kez soruyorum geri dönebilirmiyiz bilmiyorum bu yüzden cesur olmaya hazırmısınız!"
J "Hyun kendini fazla kaptırma derim. Sonuçta 2. dünya savaşına gitmiyoruz."
S "Yinede dikkat edin vampirler korkunç çünkü."
M "Bence kapıyı cadılar açtı."
Cb "Ne demek istiyosun?"
M "Yani bir düşünsenize bu ormanı resmen cadılar yönetiyor buraya geldiğimizi biliyorlar yani."
F "Momo haklı amacımızı biliyorlarsa ve kapı açıksa-"
J "JISUNGA İHTİYAÇLARI VAR!"
F "Evet aynen öyle"
C "Tamamda jisung'u ne yapcaklar?"
S "Orasını kimse bilmiyor."
Biz ormanda ilerlerken etrafı inceliyorduk gerçekten burası inanılmaz bir yer. Her yer ışıl ışıl acaba sabahları nasıldır? Her neyse çok dikkatli olmamız lazım qksi takdird-
Cb "HIAPSUU- elhamdülillah"
J "ANANISIKM AKLIM ÇIKTI KÖPEK!"
Cb "Sensin köpe-"
M "Çocuklar sessiz olun."
J "ne oldu?"
S "şhh!"
Sessizce etrafı izliyorduk hiç bir ses hiçbir varlık yoktu. Momunun kulakları çok güçlü bu yüzden hepimiz onu dinledik.
C "Sanırım bir sıkıntı yok?"
{?} "Yolunuzu kaybetmiş gibisiniz gençler"
F "Bir vampir?"
{?} "Evet ben bir vampirim."
Cb "Sen kimsin ve ne istiyorsun?"
{?} "Ah hadi ama sakin olun. Sizi yemem, belkide yerim? Her neyse size yolu göstermek için geldim."
M "Ne yolu?"
{?} "Cadılar sizi çağırıyor zaten onlar sayesinde yaşıyorsunuz yoksa cok tatlı yemekler olurdunuz. Oh bu arada ben Jay memnun oldum chiris changbin momo jeongin seungmin ve felix"
S "Adımızı n-"
Jay "Hadi bu taraftan."
S "piç"
Hepimiz Jay'i takip etmeye başladık açıkçası yetişmek biraz zordu ama çokta geride değildik. 1 saat yürümüşüzdür heralde.
Jay "İşte geldik! Hoş geldiniz sevgili kurlar! Hıhıhım" (sexy gülüş😏🔥)
J "Ayh sonunda bacaklarım kopucak sandım."
Bir kulübenin önünde durmuştuk. Jay'e döndüğümde yoktu. Umarım karşımıza korkunç yaşlı ve çirkin bir cadı çıkmaz. Chiris hyung onden kapıyı açtı ve girdi gordikten sonra gelmemiz için işaret verdi. Niye gizli davranıyorsak onlar çağırdı zaten. Hepimiz içeri girdik ve büyük koltuğa oturduk. Changbin hyung ne olur ne olmaz alfa gözlerini ortaya çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sindirella [MinSung]
FanficJisung için büyük bir savaş başlamıştı. Herkes Jisung'u kazanmak için harekete geçti. --------------- •doğa üstü varlıklar. •omegaverse. •kendi ficimdir! •smut az bulunacaktır. •omegaverse olduğu belli edilicektir. [!]İlk kez fic yazıyorum[!]