•av•

184 26 33
                                    

Çok kötü olmaya başladı imdat.

Yardım edin ağlıcam.

------------------------------------------------

Jisung
Prens Minho ve Knowla konuşmamızın üstünden 3 gün geçti, bana istediğim işi yapabileceğimi söylediler. Şuansa Felixin yanındaydım o muhafız Bang'ın yaralarını temizlerken ben boş yapıyordum.

"Hayır yani anlamıyorum Felix, nasıl olurda changbin hyung ve jeongin ilişkisini saklar bizden."

"Jisung abartma ruh eşi değiller, işaretlenmediler, nişanlı değiller artı olarakda sevgililermi o bile belli değil."

"Ama öpüşürken gördüm."

"Belki yatak arkadaşıdır." Bir anda chris hyung yani muhafız Bang araya girdi.

"Afedersiniz ama arkadaşım hakkında konuşmayı bırakırmısınız Jilix."

"Sen konuşma seungmine nasıl baktığını biliyor-" Felixle birlikte guluyordumki seungminin attığı kitap felixin sözünü kesti.

"Kes sesini yongbok ve işine devam et."

"Sen ne ara geldin ya." Dedi felix kafasını tutarak.

"Boş ver, sincap gel kontrollerini yapalım."

"Geliyorum köpüşüm." Koşarak yanına gittim, beni sedyeye oturttu.

"Şimdiye kadar kızgınlığa girmen gerekiyordu. Hiç biriyle birlikte oldunmu?"

"İmkansız bir şey bu. Ailem duysa yaşatmaz beni. Biriyle konuşmama bile izin vermiyorlar."

Dün annemlerin yanına gitmiştim. Niki'yi selamlamak için. Aslında beni yaşatmazlardı ama muhafızlar ve onlara gönderdiğim bir miktar para sayesinde bir şey yapmadılar.

"Yinede kontrol etmek istiyorum. Geç şuradaki tuvalete." Beni tuvalete soktu ve elime bir kap verdi kabın içinde bir karışım vardı.

"Bunun içine işe, yarın veya gece öğreniriz."

"Tamam." Kapıyı kapatıp çıktı. Bende işimi hallettim, ellerimi yıkayıp tuvaletten çıktım. Chiris hyung gitmişti felixde bir şeyler yazıyordu.

"Felix, köpüşü gördün mü ?"

"Hım? Yok görmedim, mutfaktadır."

"Saol çillim." Dedim ve çıktım. Tabiki kabı seung'un masasına koydum. Tam çıkacaktımki biriyle çarpışım.

"Ah özür dilerim prens Hyunjin!"

"Önemli değil." Drdi gülümseyerek bende gülümsedim ve yanından geçtim. Kısa sürede herkesle yakınlaştım. Ben merdivenden inerken prens Minhonun yaveri seslendi bana.

"Bay Jisung Prens Minho sizi odasına çağırıyor."

"Hemen geliyorum." Prens Minhonun yaverinin adı Lisa, alfa kendisi. Hemen 3. Kata çıktık ve odanın önüne gelince Lisa abla kapıyı tıklattı.

"Gel!" Prensin sesini duyunca içeriye girdi.

"Prensim Bay Jisungu getirdim."

"Tamam gidebilirsin Lisa." Lisa abla eğilerek odadan çıktı. Bende o çıkınca içeri girdim.

"Gel Jisung sana bir şey soylicem."

"Evet efendim."

"Ben, Kral, prens Know, Bay Jeongin ve Prens Hyunjin'le birlikte ava çıkacağız. Seninde eşlik etmeni istiyorum. Hem Jeongine yardım edersin."

sindirella [MinSung]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin