Aklima hala fikir gelmedi gelişi güzel, doğaçlama yazıcam.
Sanırım üzücü oldu...
------------------------------------------------
Jeongin
Jisungun yaralanmasından 1 hafta geçti. Seungmin onu görmemize izin vermiyor ve onun hakkında hiç bir şey söylemiyor ayrıca bazen gizlice ağlarken yakalıyorum.Jisungun yaralanmasından sonra saraydaki çoğu çalışan Jisung için dua ediyor ve hediyeler alıyor. Jisung bu kısacık günde herkesin neşe kaynağı olmuştu bu yüzden muhafızlar dahi çoğu kişi üzgün. Prensler ve Kral'a gelirsek, Kralda Jisungu seviyordu ama fazla yakın değillerdi prens Know çok üzüldü ve sinirliydi çünkü Jisung onun kendisi olmasını sağlıyordu, Jisung sayesinde prens Know'un göründüğünden farklı biri olduğunu anladık.Prens Minho sinirli gibiydi ama aynı zamanda sanki umursamıyor bazen Seungminle konuştuğunu görüyorum. Prens Hyunjinde üzgün olduğunu söylüyordu hep gerçekten nasıl hissettiğini bilmiyoruz.
Jisungun anne ve babası pek umursamadı ama kraliyetten para istediler oğulları içinmiş. Jisungun yaralandığı haberi eve gönderildiğinde arkadaşları ve kuzenide oradaymış. Yıkıldılar bu haberi duyunca ve saraya geldiler, Jisungun odasında kalıyorlar. Kuzeni Niki sürekli durumunu soruyordu ama cevap alamiyordu bu yüzden sinirliydi. Arkadaslarindan Sunoo sürekli ağlıyordu diğer arkadaşı Sunghoonsa sakin kalmaya çalışıyor ama oldukça sinirli.
Felix ilk getirdiğimiz gün odadan çıktığında hiç bir şey söylemedi ağlayarak odasına koştu. Chiris hyung, prens Know, prens Minho ve ben orda kalakalmıştık. Defalarca Felixe sordum ama hiç bir şey söylemedi. Momo'da biliyordu durumunu çünkü Jisunga özel yemek hazırlıyor ama oda hiç bir şey söylemiyor.
-----------------------------------
Seungmin
Jisung geldiğinden beri onunla özel olarak ilgileniyorum. Bazen kan. Kusuyor bazende hiç yemek yemiyor ve altına yapıyordu. Kızgınlığa girmemesi için yüksek dozda ilaç vermek zorunda kalıyorum. O zehirden sonra bu kadar süre hayatta kalması bir mucize. Kimseye bir şey söylemememin sebebiyse ölme ihtimali çok yüksek bazen kalbi duruyor yada bir süre felç kalıyor ediyor.Felix ameliyattan sonra kendine gelemedi çünkü Jisung ölü gibiydi teni bembeyaz. Sürekli kat kat giydiriyoruz. Konuşamıyor bu yüzdende yazmaya çalışıyor ama düzgün yazamıyor.
Hamile kalmasıda artık düşük bir ihtimal. O yüksek dozda ilaçlardan sonra pek mümkün değil. Jisungsa bazen ağlıyor bazende herkese veda etmek istiyor herkesi görmek istiyor. Onun bu çaresiz halini gördükçe yıkılıyorum kendimi tutamayıp ağlıyorum. Jeongin hep kendini suçluyor sürekli durdurabilirdim diyip duruyor.
-----------------------------------
Hyunjin
Amacım onu öldürmek yada felç bırakmak değildi. O lanet karı bana yalan söyledi şimdiyse o aşağılık karıyı bulamıyorum sanki yer yarıldı da içine girdi. Jisunga çok üzülmüyorum ama benim hatam olduğu için gizlice seungmin'e özel getirdiğim ilaçlardan veriyorum. Minho sürekli araştırma yapıyor Know ona özel hediyeler alıyor. Ne yani onların ilgisini çekmek için kendimi zehirlemem mi lazım, tıch!-----------------------------------
????
◇"İnanamıyorum geleceği bilmemize rağmen engelleyemedik."
♧"Sakin ol, belki düzeltmenin bir yolunu buluruz."
◇"Tek yol onun kanı!"
♧"Kendine gel ölmek mi istiyorsun!"
◇"ONA İHTİYACIMIZ VAR!!"
"BİLİYORUM!! Sadece..."♧"SADECE NE!"
◇"KORKUYORUM TAMAM MI! ONA BİR ŞEY OLMASINDAN KORKUYORUM!"
♧"O ZAMAN NEDEN HİÇ BİR ŞEY YAPMIYORSUN?!"
◇"KES SESİNİ! YAPMADIĞIMI MI ZANNEDİYORSUN!"
♧"EVET, ÇÜNKÜ YAPMIYORSUN!!"
☆"Çocuklar kendinize gelin. Onu kurtaracağız ama ilk sakin olup akıllıca davranmalıyız."
◇♧"Haklısın..."
------------------------------------------------
Bu bölüm kısa oldu ama diğer bölümü uzun yazacağım söz veriyorum.
Görüşürüz 🪄🐨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sindirella [MinSung]
FanficJisung için büyük bir savaş başlamıştı. Herkes Jisung'u kazanmak için harekete geçti. --------------- •doğa üstü varlıklar. •omegaverse. •kendi ficimdir! •smut az bulunacaktır. •omegaverse olduğu belli edilicektir. [!]İlk kez fic yazıyorum[!]