Canım sıkıldı bu yüzden devam edeceğim. Tamamen doğaçlama olacak.
Lee know
2 hafta Jisung'u göremedim ve lalisa gelip bana her şeyi açıkladı. Benim iznimle Han ailesini zindana attı sebebini bilmiyorum. Jisung'un iyileştiğini öğrendiğimde sebepsizce çok mutlu oldum. Minhoyu ise 1 ay sonra ilk defa neşeli gördüm. Bu neşesi akşam son bulacaktı.
Lee know masasında işleriyle uğraşırken birden odaya Minho daldı.
"BU DOĞRUMU!"
"Noluyor aminakoyim. Ne doğru mu?"
"HYUNJİN İLE EVLENECEĞİM. DOĞRU MU BU!"
"Sana söylemiştim. Azıcık sikini tutsaydın hala bekar olurdun."
"DALGA GEÇME BENİMLE!"
Minho'nun sinirli ve yoğun feromonları her yerdeydi. Lee Know'un üstüne yürüdü. Onu kendisine çevirdi ve bağırmadan ama sinirli bir ses tonuyla konuştu.
"Bunu kim babama söyledi!"
"Minho uzaklaş benden."
"BUNU KİM BABAMA SÖYLEDİ DEDİM SANA!"
"Bilmediğim bir şey mi var?"
"HYUNJİN! O-o hamile..."
"NE DEDİN!"
Jisung
Bu orman gerçekten büyüleyici kendimi orman ile bir bütün gibi hissediyorum.
Seungmin ve cadılar benimle çok iyi ilgileniyorlar. Eskisi gibiydim artık. Arkadaşlarım güçlerini aldılar ama ben tehlikeli olduğum için daha sonra vereceklerini söylediler."Ne düşünüyorsun sincap surat"
"Merhaba chan hyung. Sarayda işler nasıl gidiyor? Hiç bir şey düşünmüyorum. AH BİDE LÜTFEN Bİ KERECİK KURDA DÖNÜŞ!"
"Jisung biliyorsu-"
"Ama hyung lütfen. Çok merak ediyorum."
"Olmaz Jisung üzgünüm..."
"Peki, sorun değil..."
Jisung'un morali bozuldu. Cadılar kurtların Jisungdan etkilenebileceğini söylemişti. Jisung sıkı bir koruma altında. Kendisi hakkında çok bir şey bilmiyor şu an sadece anın tadını çıkarmak istiyor.
Lee know
"ONU HAMİLE BIRAKMAYACAĞIM DEMİŞTİN."
"BİLİYORUM AMA BENİ KANDIRDI!"
"Nasıl!?"
"Korunma ilacını içtim demişti."
"Ve sen onun tek lafına güvendin?"
"Sus. Ben buraya yardım istemeye geldim."
"Nasıl bir yardım? Evlenmekten başka şansın yok."
"Orman."
"Ne ormanı?"
"Sihirli orman. Chan'ı, Jisung'u götürdüğü gün takip ettim. Sihirli ormana girdiler."
"Ne saçmalıyorsun sen?"
"Benimle sihirli ormana gel Know."
"Sen delirmiş olmalısın. Hiç bir yere gitmiyorum. Orayada gitmiyorsun."
"Anlamıyorsun. Cadılar ile konuşmalıyım ve... ve Jisung tehlikede olabilir. O ormanda periler ve vampirler var."
Know Jisung'un adını duyduğu anda ikna olmuş gibi oldu. Minhonun teklifini kabul etti. Yarın sihirli ormana gitmek üzere plan yaptılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sindirella [MinSung]
FanfictionJisung için büyük bir savaş başlamıştı. Herkes Jisung'u kazanmak için harekete geçti. --------------- •doğa üstü varlıklar. •omegaverse. •kendi ficimdir! •smut az bulunacaktır. •omegaverse olduğu belli edilicektir. [!]İlk kez fic yazıyorum[!]