A11

259 33 17
                                    

Seungmin:Yena
¹⁹•³⁸

Seungmin:Onca kişi arıyor telefonları niye açmıyorsun?
²⁰•²³

Görüldü

Yena: Sahadayım,yeni aldım elime.

Gelemeyeceğimi söyle çocuklara

Seungmin:Anladım

Görüldü

Seungmin: Canlı haberlerde şu an uyuşturucu cinayeti var.Orada mısın?

Yena: Evet evet.Televizyonu kapat görüntüleri bae görmesin,tetiklenebilir.

Seungmin: Hı hm

Lan

Görüldü

Yena: ?

Seungmin: bu ayaz havada niye kabansızsın?

Yena: Gerizekalı kamerana beni açıya almamasını söylemiştim....Neresiyle dinlemiş beni

Seungmin: Üstüne bir şey mi alsan önce

Yena: Hayırdır endiselendin mi 😽

Görüldü

Seungmin: Evin içinde donuyorum ben sen dışarda ölmek istemiyorsan ceket bul

Yena: Kimsede fazladan yok 🤷🏻‍♀️
Üşümüyorum çok ya

Seungmin: Hasta olacaksın?
Arabada dur bari

Yena: Görev başındayım bir yere ayrılamam.

Görüldü

Dönmem gerek görüşürüz

Seungmin: Görüşürüz

"

Yena sshi incelemeniz bittiyse olay yeri inceleme gelecek" Ses kalabalığı arasından gür sesle bana yönetilen cümleyle başımı salladım

"Bitti...gidiyorum" arkamı döndüm, döner dönmez sırtıma vuran rüzgarla yerimde titredim.

"Cidden soğuk" homurdanarak taşların üstünden tepeye çıktığımda yanaklarımı şişirerek yorgunlukla omuzlarımı saldım.Ellerim buz gibiydi,burnum da.

Alnıma düşen perçemimi geriye attığım sıra omuzlarıma çöken ağırlıkla şaşkınlıkla arkamı döndüm.Burnuma dolan aşina koku ile göğsüm hızlanma alarmını algılamıştı bile.

"Görüştük" dedi dudakları arasından.Gozleri biraz gulmeye engel olmaya calisir gibi ilgisiz roluna girmeye calissada üstümdeki kabanı kendime doğru çektim.

"Neden geldin?" Diye sordum yalandan.

Ufak bir telaşla elini kaldırdı"İlettiğime göre gitmem gerek" deyip arkasını dönmek için hazırlandığında buz kesen ellimi koluna bastırıp kendime doğru çektim.Bir kac adım sendeleyerek önümde durduğunda uysalca mırıldandım."Teşekkür ederim lakin cidden sadece bunu vermek için mi 40 dakikalık yolu geldin?" Duymak istiyordum daha fazlasını.

Alive,seungmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin