Hamar kocsiba is pattantunk, majd el indultunk a szállodába. Charles egész úton nem bírt magával. A combomba markolászott és néha-néha feljebb is csúszott a keze.
Ezekre a tettekre a lábaim beleremegtek és tiszta libabőrösek lettek.
-Bazdmeg Charles menjél már gyorsabban, ahhoz a kurva szállodához.-tettem a kezemet a számhoz, nehogy hangosan felnyögjek az érintésétől.
-Kérésed számomra parancs.-markolt bele a combomba, amire az én válaszom egy nagy sóhaj volt.-Mi lesz még itt Szépségem? A nevemet fogod sikítani.-mondta, miközben ránéztem a nadrágjára és látszott, hogy egyre jobban feszült rajta.
-Van nálad gumi?-kérdeztem egyszerre a fontos dolgot.-Nem akarok idő előtt anyuka lenni.-a levegőt még mindig szaporán vettem.
-Felkészültem Édesem. Nézz bele a táskámba!-mondta, majd hátra nyúlt a táskájáért és az ölembe rakta.
Egyszerre ki is nyitottam. Tele volt piros Durexes dobozzal.
-Erre egy kérdés merült fel bennem.-fordult felém és rám tapasztotta a tekintetét.-Ezt mind velem akarod elhasználni vagy csak egy vagyok a sok közül?-tettem fel a kérdést kicsit tartva a választól.
-Erre egyszerű a válasz.-mondta fél vállról.-Persze, hogy veled, akarom.
Erre a mondatra, már ott is voltunk a szálloda mély garázsába. Kipattant az autóból és felém kezdett gyalogolni.
Kiszálltam az autóból az ölemben lévő táskával, amit odaadtam Charlesnak, majd fogtam az én táskámat is és felsiettünk a szobámba.Félúton csörgött a telefonom. Apa volt az.
-Kislányom, hova tűntél ilyen hirtelen?-tette fel türelmetlenül a kérdést.
-Charlesszal visszajöttünk a szállodába.-mondtam neki egyszerre.
-Ja jó. Gumit használjatok!-mondta egyszerre válaszul a drága kedves apukám.
-Apaaa!-akartam volna tovább reklamálni, de nem tettem csak leraktam a telefont.
Most mit reklamáljak, ha igaza van?
Berontottunk a szobámba, majd egyszerre egymásnak is estünk. Charles felkapott az ölébe, majd szépen lassan elkezdett sétálni az ágyam felé.
Nos most vagyok itt körülbelül másodjára a szobámba. De mindegy.
Egyre szenvedélyesebb csókokat hintett az ajkaimra, majd a pólóm alá nyúlt és le is kapta rólam. Egy még magamnak is szép látványt nyújtó kép fogadta a felfedezőt. Egy fekete csipkés melltartó volt rajtam, ami megemelte a melleimet egy kicsit.
-Azta kurva életbe.-jött ki a száján egy elég tiszta és lényegre törő mondat, majd óvatosan elkezdte a nyakamat csókolgatni. Lejjebb haladt a melleimet is végig csókolta. Már a hasamnál tartott, mikor megcsörrent a telefonom.
A bátyám volt az.
-Csak nem bánja a később visszahívom.-majd fogtam és kinyomtam a telefont.-Vesd be magad Édesem.-mondtam neki, majd egyszerre el is kezdte rólam leszedni a maradék ruhákat.
Miután ezzel a nemes feladattal végzett a combjaimat azonnal széttárta és feljebb rakott az ágyra. Majd a nyelve egyszerre bevetésre indult. Olyan gyorsan járt nyelve, hogy muszáj volt megkapaszkodnom az ágyba, mert ha nem lettem volna tuti akkorát nyögtem volna, hogy meghallották volna még három szobával arrébb is.
-Nem akarunk helyet cserélni Bébim?-nem is kellett neki kétszer mondani egyszerre fel pattantam és hátra döntöttem a fiút.
Megszabadítottam a ruháktól őt is, majd én is bevetésre indultam. Charles nem éppen bírta nem kiereszteni a hangját, mint én.
-Isabelle...-sóhajtozta a nevemet.
-Na akkor most ki fog nyögdösni?-kezdtem el csókokat nyomkodni a hasára és mellkasára.
Kidolgozott kocka hasa egyenesen tökéletes volt. És mit ne mondjak a férfiassága is nagyobbnak bizonyult, mint aminek hittem.
Aztán beindult a buli én gyorsan elmentem azért a bizonyos piros dobozért, amit még a kocsiban kerestem ki Charles táskájából és miután felhelyezte magára már korlátokat nem ismerve élveztük a másik társaságát.
Már a mellkasán feküdtem olyan este tíz óra lehetett. Mindketten ruha nélkül voltunk még, majd Charles feldobta az ötletet, hogy nézzünk filmet.
-Szürke ötven árnyalata?-néztem rá száz százalékig biztosan perverz tekintettel.
-Te Isabelle ma olyan oldaladat mutattad meg, amiről még gondolni sem mertem, hogy létezik.-mondta teljesen sokkban a az alattam fekvő barátom. Aki amúgy nem is a barátom, csak a haverom. Na meg egy kis plusz. Jó sok plusz. Barátság extrákkal.
-Hát ha a barátnőd lennék még több oldalamat ismernéd meg.
-Baszki-esett le neki egyszerre a célzás.-gyere csak ide!-kezdett el mutogatni az ujjaival.
Behelyezkedtem mellé kényelmesen. A derekamat megfogta és így szólt.
-Kedves Isabelle Wolff megtisztelnél azzal, hogy a barátnőm leszel?-ekkor felnéztem a plafonra és az államat kezdtem kocogtatni a mutatóujjam ujjbegyével.
-Hát nem is tudom elég érdekes az ajánlat, de igen megtisztellek vele.-ekkor egyszerre rátapadt az ajkaimra.
-Szeretlek Babám!-mondta, majd még egy apró csókot hintett a számra.
-Én is téged Én Monacói Hercegem!-mosolyodtam el annyira, hogy már régen voltam ilyen vidám.
Tiktok: petrawriter_
ESTÁS LEYENDO
Hajsza a szerelemért
FanficA 20 éves Isabelle Wolff, Toto Wolff lánya próbál hétköznapi életet élni, több kevesebb sikerrel. Az egyik srác a mindennapjait fogja tölteni, míg a másikkal nagyon ritkán fog találkozni. A történetből semmi nem valós. Ha valami hasonlóságot véltél...