Przedsprzedaż

1.3K 49 13
                                    


Na to czekaliście!  

Przedsprzedaż autorska! 😈

Oficjalnie rozpocznę ją jutro i ogłoszenia pojawią się na Instagramie, na FB czy social mediach patronek. Pomyślałam sobie jednak, że przygodę z pisaniem zaczęłam tutaj — na Wattpad, więc wam chcę dać fory 🖤.

Kiedy? 13/11 do 23/11 


Nie wymyśliłam niczego odkrywczego poza trzema zestawami. 

Zestaw nr 1

książka z dedykacją + zakładka + gadżet tematyczny

Cena: 50 zł + Wysyłka 16zł


Zestaw nr 2 

Książka z dedykacją + zakładka

Cena: 40 zł + Wysyłka 16zł


Zestaw nr 3 - autorski

książka z dedykacją, otulacz na książkę, zakładka i gadżet tematyczny — takich zestawów mam dla was tylko trzydzieści (30) 😎.

Cena: 80 zł + Wysyłka 16zł

Co to jest otulacz na książkę? 🙄

To uszyta okładka wielorazowego użytku. Pokazywałam taką wykonaną własnoręcznie na Tik-Toku o tutaj: 

https://www.tiktok.com/@greta_eden/video/7293610473411349792?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7299446050438530593 

Link wkleję w komentarz, żeby było łatwiej skopiować :) 

Otulaczy mam trzydzieści. Pół na pół robione własnoręcznie i przez niezawodne Fijałkowo, która je dla was stworzyła. Będą wybierane losowo.


Co trzeba zapamiętać? 

Że wysyłka odbywać się będzie po 26 listopada. Książki będę pakować własnoręcznie z pomocą niezawodnej helenaleblanc i wydawnictwa LI, dlatego bardzo mi zależy, żeby zebrać wszystkie zamówienia do 23 listopada. 


Jak zamówić?

Wysłać email z wyborem swojego zestawu na adres poniżej. Wstawię go w komentarzu, żeby łatwo było skopiować.

greta.eden.autorka@gmail.com

Zwrotnie podam wam dane do wpłaty. Wysyłka do paczkomatów. Przy zamówieniu należy podać numer swojego paczkomatu, adres email i nr telefonu. Uspokajam, że nie przechowuję twoich danych i wykorzystam je tylko do wysyłki książki.


Dlaczego warto kupować bezpośrednio od autora lub od wydawnictwa? 

Pomijając już fakt, że otrzymujesz książkę z dedykacją? 

Dystrybutorzy nabywają od wydawnictwa książki z rabatem sięgającym 50% ceny okładkowej, więc dla autora i wydawnictwa nie zostaje już wiele (jeśli w ogóle coś, gdy idzie o małe wydawnictwo). Jeśli chcecie wspierać autorów – kupujcie książki w przedsprzedaży. 


Ściskam i pozdrawiam 

Greta 🖤

🎉 Zakończyłeś czytanie Ukryte motywy - Baleary tom #1 - Wydana - Już w sprzedaży 🎉
Ukryte motywy - Baleary tom #1 - Wydana - Już w sprzedażyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz