Розділ 11 «Шлях додому»

11 4 0
                                    

— Що? Це безглуздо! Навіщо тобі до Карцеру? — вигукнув Ред, його слова розсікли тишу, змушуючи мене здригнутися. Темрява Бібліотеки була такою густою, хоч око виколи, а повітря, наповнене запахом старих книг і пилу, здалося важким і затхлим. Неприємний холодок продріботів по спині, я стиснула зуби, відчуваючи, як нігті впиваються в долоні.

— Це не твоя справа! — сердито процідила я крізь зуби, не впізнаючи власного голосу. — До того ж, ти мені все зіпсував.

— Я? Яким же це чином? — голос Реда креснув розгубленістю.

— Так, ти! Бо тепер доведеться доставляти тебе «додому». А мій «карцер»... накрився, — зітхнула, силкуючись стримати роздратування.

Десь на нижньому поверсі щось рипнуло. Звук був тихим, але в абсолютній тиші він здавався громом. Ми замовкли прислухаючись.

— Що це? — прошепотів Ред.

— Не знаю. Можливо, хтось перевіряє будівлю, — відказала я, теж пошепки, відчуваючи, як серце стукотить у грудях, пальці тремтять, а холодний піт виступив на лобі.

— Тут є запасний вихід? — почувся напружений голос Реда.

— Так, через вікно, — я ковзнула поглядом у бік вікон, які трохи освітлювалися ззовні, наче примарні очі в темряві.

— Це тухлий варіант! — незадоволено гмикнув Ред.

Знову на нижньому поверсі щось рипнуло. Всередині мене все похололо. Внизу однозначно хтось був!

— Ну то що будемо робити? Є пропозиція краща за мою? — уїдливо прошепотіла я, відчуваючи, що напруга зростає, мов вода в киплячому чайнику.

— Можемо сховатися за стелажами, — запропонував хлопець більш спокійним голосом. — Їх тут достобіса, навряд чи будуть перевіряти всюди.

Тепер була моя черга невдоволено гмикати. Очі потроху звикали до темряви, і я почала бачити розмитий силует Реда, наче тінь у тумані.

— Вважаєш, це гірше, ніж твоя «приваблива» пропозиція стрибнути з другого поверху та зламати ногу? — докинув уїдливо він.

— Який зиск ховатися за стелажами, якщо ми не прибрали книжки? Це неодмінно викличе підозру... — виголосила я, тремтячи і сподіваючись, що це вдасться видати за гнів. — Приміщення перевірять та…

— До біса книжки! Потрібно вшиватися звідси! — напівшепотом прошипів Ред.

Цієї митті мене наче осяяло — я дещо згадала.

КОЛОНІЯ. Історія РікиWhere stories live. Discover now