Bu dünya yarım kalmışliklar müzesi tamamlanan bir hikaye görmedim ben . Kiminin son çayı yarım kalır bardakta kiminin bir tabak yemeği ,kiminin de dudağında cümlesi, ama en acısı o yarım kalmışlığın kendisi olmak belki de en çok kahreden de bu insanı .
Bu konağa geleli ne kadar oldu bilmiyorum , asıl bilmediğim benim kendim .
Beni bu konakta tutan ne aşk mı ?, Aile sevgisi mi ?, bi ailem , bi sevdam var mı benim ? tamamlanmayacak kadar da olsa bi hikayem var mı ?🌸🌸🌸🌸
Ferzanla olan konuşmamızdan sonra hiçbir şey demeden çekip gitmişti bende odanın balkonuna geçip oturmuştum saatlerdir kendimle olan düşüncelerimle savaşıyorum ben beni önemsemeyen , emanetine sahip çıkamayan bir adamı mı koydum sahiden yüreğime ellerim yavaşça karnıma gitti küçük mucizeme
"Umarım sen bu yaşananlara şahit olmazsın bebeğim , Umarım hayatında hep güzellikler seni bulur "
Onunla şimdiden konuşmak kendimi huzurlu hissettiriyor doğunca nasıl olurdu kim bilir . Yatağa geçip uzandım yarının güzel olmasını dileyerek .
🌸🌸🌸🌸
"Avzem Hanımım?"
"Avzem Hanımım ?"
Gözümü açınca karşımda emine ablayı gördüm sağ tarafıma bakınca ferzanin gece gelmediğini anlamıştım
"Efendim Emine abla ?"
"Kızım kusura bakma sen kahvaltıya geç kalınca Hanımım beni yolladı insin gelsin dedi "
Direk saate baktım ben bu kadar saat uyumuşmuydum hemen yataktan kalkıp üzerimi değiştirmek için kıyafet seçmeye başladım .
"Emine abla geliyorum ben hemen "
"Tamam kızım "
Hemen üzerime kapalı yeşil bir elbise giydim altına da siyah terliklerimi giyip aşağıya indim . Avluda herkes masaya oturmuş kahvaltıya başlamıştı ferzan da gelmişti hemen yerime geçip oturdum.
"Kusura bakmayın uyuya kalmışım "
"Estagfurullah kızım öğlen gelseydin "
Fırsat kollayan kayınvalidem konuşmuştu hemen
"Olur kızım öyle şeyler zamanında zelal hanımda çok geç kalırdı "
Şiyar ağanın konuşmasıyla kendimi gülmemek için zor tutmuştum taki karşımda berfeyi görene kadar tüm neşem gitmişti bide yüzüme bakıp sırıtmıştı utanmaz !
"Bav dun gece seninle konuştuğum şeyi müsaden varsa bugün yerine getirmek istiyorum "
Ferzanın konuşmasıyla dikkatim dağılmıştı tabağıma bir şeyler koyup kahvaltımı etmeye başladım.
"Müsaadem vardır oğul, uygun olanı da budur ."
"Sagol bav "
"Berfe kahvaltıdan sonra valizini topla Diyarbakıra gidiyorsun diyar halanın yanına "
"Öhhhöhhh"
Ferzanın söyledikleriyle içtiğim çay boğazıma kaçmıştı
"Helal jinamin helal "
Ferzan yavaş yavaş belime vurup yan yan sırıtarak demişti. Aklı başına sonunda gelmişti heralde Öküz ne olacak .
Başımı tekrar masadakilere çevirdim berfenin yüzünün aldığı şekli merak ediyordum doğrusu ve gördüğüm yuz ifadesi görmeye değerdi
"Sen ne dediğini bilmiyorsun Ferzan hani ben sana annemin emanetiydim ?"
"Öylesin hala ama evde bekar erkek varken senin bu konakta kalman uygun değil "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVZEM (Berdel )
ChickLitBu dünya yarım kalmışliklar müzesi tamamlanan bir hikaye görmedim ben . Kiminin son çayı yarım kalır bardakta, kiminin bir tabak yemeği ,kiminin de dudağında cümlesi, ama en acısı o yarım kalmışlığın kendisi olmak belki de en çok kahreden de bu ins...