minho*
saat gece 4 gibi derin uykumun ortalarındaydım. Telefonum bir kaç kere çalmış fakat ben duymamıştım, arayan kişi tekrar aradığında aniden kalkmıştım. Telefonu yastığımın altından çıkarıp arayan kişiye baktım "sincabım"
"efendim Jisung birşey mi oldu"
"Minho gelir misin" sesi korkarak geliyordu telaşlanıp nedenini bile sormadan kabul edip telefonu kapatmıştım. Yatağımdan kalkıp üzerime hızla düzgün birşeyler giyindim ve evden çıkıp arabama bindim. Jisungun evinin önünde arabamı park edip indim.
Jisung 2 yıldır sevgilim olduğu için evinin anahtarının kopyası bende vardı. Hızlıca eve girip koridorda yürümeye başladım, jisungun burun çekişlerini ve hıkçırıklarını duyabiliyorum. Odasına hızlıca girip "jisung" dedim sesli bir şekilde. Jisungun yanına yatağa oturdum
"sessiz ol duymasınlar"
"kimler?"
"onlar"
"saçmalamyı bırakır mısın"
"saçmalamıyorum Minho sadece sessiz ol beni korkutuyorlar"
"kabus mu gördün sen"
"kabus görmedim diyorum, bak onu sinirlendirdin" eliyle dolabının önündeki boşluğu göstermişti. Şaka yaptığını düşünüp sessizce kıkırdamıştım
"korku filmi mi izledin sen"
"Minho beni öldüreceğini söylüyor!"
"Jisung komik değil yeter hadi uyu"
"Gitme yanımdan korkuyorum"
"bismillahirrahmanirrahim, Jisung iyi misin ya"
"iyiyim aşkım sen nasılsın"
"hadi uyu" diyerek jisungu yatağa doğru yatırıp bende yanına uzandım ikimizinde üstünü örttüm. Jisung az önce gösterdiği yere dikkatle bakıyordu. Saçlarını okşamaya başlayıp "sen kesin film izlemişsin" dedim. Jisung tam konuşacakken ise elimle ağzımı kapattım. Jisungu bana doğru çevirip doğrudan yüzüme bakmasını sağladım "hadi uyu" diyip burnuna minik bir öpücük kondurdum. Çok geçmeden de uyumuştuk.
Uyuyalı 1 saat geçmemişti ter içinde uyanmıştım. Yanıma baktığımda Jisungu göremeyince telaşla ayağa kalkıp Jisunga seslenmeye başladım. Odaları gezmeye başladığımda Jisungu mutfakta su içerken görmüştüm.
"ah, buradamıydın seslendim niye cevap vermedin"
cevap alamadım. Jisunga daha da yaklaşıp kolunu dürttüm. Jisung bu haraketimle gözlerini kocaman açıp "hı" demişti.
"ö-özür dilerim dalmıştım da gece pek uyuamadım"
"hadi gel saat daha 5 uyuyalım"
Jisung kafasını sallayıp önümden yürümeye başlamıştı. Odaya geçip yattık.
❈❈❈
ayy çok saçma oldu sanki
kitap tutmicak gibi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Be Quiet |ᴹᶦⁿˢᵘⁿᵍ
Fanfiction"Sessiz ol duymasınlar" "kimler?" "onlar" "saçmalamayı bırakır mısın" Son zamanlarda sürekli cinleri gördüğünü söylediği için şizofren teşhisi konulan Jisung ve ona asla inanmayan sevgilisi Minho bir gece Jisungun aslında şizofren olmayıpta gerçekle...