Krótki wstęp

80 6 0
                                    

Czujecie już może magię świąt? ;)

Jeśli nie to mam nadzieję, że ta historia ją w was obudzi.

I po raz pierwszy naprawdę na to liczę - dlaczego? Zaraz wszystko wyjaśnię.

Na początku witam was we wstępie do kolejnej opowieści z cyklu #OdskoczniaOdRutyny.

Przypominam, że ten cykl składa się z krótkich opowieści, które w żaden sposób się ze sobą nie łączą, mają różne fabuły i nie są kontynuowane.

A oto przed wami kolejna z nich.

Uratuj mnie w te święta.

W tym roku obiecałam sobie, że pojawi się historia w świątecznym klimacie. A wracając do moich słów z samego początku, to chciałam wam przekazać, że niespecjalnie czułam tą historię. Miałam wrażenie, że nie wczuwam się w jej pisanie, przez co jej tworzenie odkładało mi się w czasie.

Ostatecznie ją skończyłam i coś tam we mnie drgnęło przy redagowaniu rozdziałów, ale to nie jest chyba to, co czuję zazwyczaj przy innych opowieściach.

Cóż, nie wiem jak to wam wyjaśnić. Może po prostu powiem, że nie jestem z niej dumna.

Lecz obiecałam, że się pojawi, więc jest. Ocenianie jej zostawiam wam. I bardzo liczę na to, że przynajmniej wy będziecie mieć inne uczucia względem niej, niż ja.

Może jestem trochę zbyt szczera, ale co tam, czasem trzeba. ;)

W opowieści pojawiają się akty przemocy, przekleństwa oraz porwanie, podobnie jak wulgaryzmy i sceny dla dorosłych.

Ogólnie opowieść wyszła trochę dłuższa niż planowałam, dlatego mam nadzieję, że nie będzie się ona zbytnio ciągnęła.

Co do udostępniania rozdziałów - zazwyczaj pojawia się cała historia, ale ze względu na to, że opowieść o losach Arianny i Cathala będzie również udostępniana na Chapters, postanowiłam, że i tu i na Chapters rozdziały będą pojawiały się codziennie, o godzinie 11.

Aż do Wigilii. ;)

Odważnych zapraszam do czytania, jak i komentowania.

I przypominam o mojej stronie na Facebooku - ZaczytanaNija - strona autorska. To tam najczęściej podaję najważniejsze informacje na temat nowych opowieści czy udostępnianych rozdziałów, więc zapraszam do obserwowania.

Na Chapters znajdziecie mnie pod tym samym nickiem - ZaczytanaNija.

Start: 13.12.2023 roku.

Wyjątkowo tego dnia pojawią się dwa rozdziały - pierwszy, o godzinie 11, drugi o godzinie 20 - i tu i na Chapters.

Potem lecimy już z jednym rozdziałem na dzień.

Zapraszam!

ZaczytanaNija

Uratuj mnie w te świętaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz