Konuşmaya çoktan başlamıştı "Öncelikle özürümü diledim ve tartışmayı kapattım.Lütfen tanımadığınız insanlara hesap sormayın."derken lafını bölüp "Farkındaysanız ben tartışmayı kapattım,
arkadaşlarım söyleydiyse vardır bir bildikleri."diye ekledim."Akın". "Anlamadım?" ."İsmim Akın". "Sormadım", "Ama ben söylemek istedim"."Nilsu" "Memnun oldum Nilsu" "Birdaha görüşmemek üzere iyi günler dilerim" diyerek benden uzaklaştı.Arkasında tek başıma kalırken "siz hepiniz böylesiniz değil mi? Klasik erkek milleti işte" diyerek ona bakmaya devam ettim.Yanağının yukarı kalktığını gördüğümde sırıttığını anladım."Ukala" diyerek kızların yanına geçtim.Neler olduğunu sorduklarında anlattım.Düğün devam ederken ben oturmak bilmiyordum,her şarkıya kalkıp oynuyordum.Ama asıl bomba şarkı gelmişti...Horoonn.Horon benim vazgeçilmezim di horonsuz bir dünya hayal edemiyordum.Laz damarum patladiii.
Sıra dansözlüğe gelmişti,canım arkadaşımız bizi seçtiği için dansöz biz olacaktık.Giyinme odasında giyindikten sonra şarkı çalmaya başladığında sahneye çıktık.Kıyafetler çok açık olduğundan dolayı insanların rahatsız olabileceğini düşündük ve arkadan sis makinesi açtık.
(Dansöz kıyafeti)
Hemde sahneye ayrı bir hava katıyordu.
Dans ederken Akın'ın bana sert bir şekilde baktığını gördüm.Fakat hiçbirşey yapmamıştım yüksek ihtimalle siniri bana karşı değildi diye düşündüm.Oynadık,oynadık ve oynadık...Düğün bundan ibaretti.Tekrardan 2.elbiselerimizi giyip düğün salonuna geri döndük.
Nilsu'nun elbisesi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKU
Romance(Kitap 9.bölümden sonra sarmaya başlıyo ama siz isterseniz 1.bölümden başlayabilirsiniz rkpsnf) Bir düğünde çarpışan 2 genç birlikte dansa kalkar.Sonrasında bu 2 genci shipleyen arkadaşları onların aralarını yapmak için çabalar.