OMGGG YEDİİİ ÇOCUĞUU

16 1 0
                                    

Hala şaşkın şaşkın bakarken elim ayağıma dolaşmıştı. Kızlara dönüp gözlerimi devirerek "Şu gün bitsin artık" diyerek tekrardan önüme döndüm Akın bana elini uzatıp "dans etmek ister misiniz güzel bayan"dediğinde kalbimin durduğunu sanmıştım,Deniz "ayy çok tatlıı" diyerek el çırptı.Bu kız beni öldürecekti.Allah bilir çocuk ne düşünmüştür.Bu sefer Akın'ın gözlerinin içine baktığımda karnımda sanki kelebekler uçmaya başlar gibi hareketlenme oldu.O sırada göz ucuyla anneme ve babama baktığımda onlar gözlerini kırparak "hadi" manasında kafalarını salladı.Bende gülümseyerek elimi Akın'a uzattım.Elimi tuttuktan sonra bir buse kondurarak bana bakıp sırıttı.Benimde elimde olmadan dudaklarım yukarı kıvrıldı.O sırada arkamda Aslı'nın sesini duydum "yeni best çiftim yaa" anında ona dönerek korkutucu bakışlarımdan birisini atıp "seninle evde görüşücez" diye ekledim.Bu işte onun parmağı kesinlikle vardı..Ama şuan bunun hesabını soramazdım.Daha önemli işlerim vardı hahahh.

Ayağa kalkıp Akın ile sahneye doğru ilerledik.Ben ellerimi onun boynunda birleştirdim,Akın'da belimin bitiş kısmına ellerini sabitledi.Onun gözlerine hiç çekinmeden bakarken aynı şekilde o da bana bakıyordu.Savaş istiyorsun ha?Bana uyar.Uzanıp dudağına bir öpücük kondurdum.O da bana aynı şekilde karşılık verdi..

Lafı mı olur,
Dâr ağacına vur beni.
Sözü mü olur,
Yedi düvele sor beni.
Yetti canıma yeter ki anla
Sevdalardayım...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello bebislerimm aslında böyle bölüm sonu konuşması yapmayı sevmem.Ama yapacağım aojdpsjdoskf.Bu bölümün kısa olmasının sebebi hem şarkıya uyması için hemde güzel bir yerde bitsin diye.Ama merak etmeyin konular geliştikçe bölümler 4000 kelime felan olarak gelecek.Bu arada bu benim ilk kitabım bazen çok aşırıya kaçabilirim veya ergence olabilir.Lütfen yorumlarınızı belirtin ki ona göre düzelteyim.İyi günler dilerim yavrularr :^^

TUTKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin