Ne yaptığımı fark ettiğimde dudaklarımızı yavaş yavaş ayırdım.Göz ucuyla kızlara baktığımda yerlerinde duramıyolardı.Tekrardan Akın'a baktığımda bana bıyık altı sırıtıp bakıyordu.Bende yalancı bir gülüşle karşılık vererek "Bu ilk ve sondu" diyerek gülüşümü sildim.O da buna karşılık "onu göreceğiz" dedi sonrasında kulağıma yakınlaşıp " ama bazı şeylerde ilkim olabilirsin" diye ekledi.
Aslında çok fesattım ama bu dediğinden bir mana çıkaramamıştım.Öpüşmekten mi bahsediyordu? Yoksa sexten mi? Veya evlilik felan mı acaba
"Ne demeye çalışıyorsun Akın"diyerek sorguladım."Mm anlamamışsın galiba,gel şurda göstereyim" dedi dalga geçercesine.Bende buna karşılık "Ya senle dans eden de kabahat,bırak ya." Diye nazlı bir şekilde ters tepki verdim.Bu cümleme gözlerini büyüterek bakıp"kızım saçmalama beni burda mı bırakıcaksın" dedi.
"Az önce kim diyordu gel şuraya gidelim diye?"
"Kızım sen herşeyi böyle ciddiye mi alıyorsun" dedi komik bir surat ifadesiyle.Haline bakıp gülerken gerçekten iyi bir çocuk olduğunu düşündüm.
Umarım düşündüğüm gibidir...Saat 01.07'di herkes evine dağılmış sadece bizim kızlar,Görkem,Akın ve birkaç arkadaşları daha vardı.Yanlış hatırlamıyorsam isimleri Erdem ve Kaan'dı.Biz Akın ile dansımızı bitirip masaya dönerken onları bizim kızlarla konuşurken gördüm.
Şimdi sıra bendeydi ben dalga geçecektim ahhshabx."Eee kızlar hayırlı olsun" diyerek gülmeye başladım.Mira'da ne demeye çalıştığımı anlayacak ki o da gülmeye başladı.Benim sözümün üstüne "sorma he bunlar bizden hızlı çıktı"diyerek eklediğinde bu sefer yerimde duramayıp kahkaha atmaya başladım.
Fakat şuna şaşırdım ki kızlarda bize katılıp gülüyolardı.Galiba hoşlarına gidiyordu "aaa olmaz böyle siz niye gülüyorsunuz eşşekler"diyerek suratımı ciddi hale getirdim.O sırada yanımıza Görkem geldi ve Mira'yı kucağına alıp döndürmeye başladı.Biz bu hallerine gülerken gözlerim birden Akın'a daldı.
Ona baktığımda o da bıyık altı sırıtarak bana bakıyordu.Ama bu sefer olmazdı.Ona fırsat veremezdim daha yeni tanışmıştık.Bu yüzden gözlerimi telefonuma çevirerek saate baktım ve masanın üstünde kalan eşyalarımı toplamaya başladım.
Zaten tüm toparlama işlemleri bitmişti.Şuan burda boş boş beklemenin anlamı yoktu.O yüzden kızlara "ben gidiyorum"diyerek çıktım düğün salonundan.Tam dışarı adımımı atacakken karşımda Yamaha R1 G duruyordu.İlk başta gözlerimi ovuşturarak "yok lan serap görüyorum galiba" dedim.Dediğim anda arkamdan bir ses geldi.
"Serap sadece çöllerde görülmüyor muydu ya? Yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum" arkamı döndüğümde ise duvara yaslanıp sırıtan Akın'ı gördüm."Lan bu motor senin mi"diye aramızda yarım adım bırakacak şekilde yaklaştım ona.
Akın "artçım olmak ister misin?" Diye sorunca başımı bir sağa bir sola sallayarak "yalan söylüyorsun,senin değildir kesin" diyerek dönüp tekrar motora baktım.Akın cebinden anahtarlık çıkarınca gözlerimi dışarı çıkacak kadar açtım."Allah'ım sana geliyorum" diyerek yerimde zıplamaya başladım.Akın "eee evine ben bırakayım mı?" Diye sorunca kafamı anında salladım.
"Sorumu bu Akıınn" diyerek tekrar motora yanaştım.Bacaklarımda bir sıcaklık hissettiğimde anında arkamı döndüm.Akın elbisemle bacaklarımın açık kalan taraflarını örtüyordu.Kendi kendime gülerek"manyak mısın Akın"diye karşılık verdim.
"Sus konuşma da atla hadi"dediğine kafa sallayarak cevap verip sırıtırken Akın'dan destek alarak artçıya bindim."Allah'ım şok içerisindeyim hala"Birden motorun gür sesi kulaklarımda yayılmaya başlayınca kendimi tutamayıp bir kahkaha patlattım.
Akın arkasını dönüp sırıtırken kafasına kaskını taktı ve yedek kaskı bana uzattı.Bende taktıktan sonra deri ceketinin ucundan tutmaya başladım."Öyle düşersin adam gibi tutun.Merak etme yemem seni"Akın'ın bu söylediğine omuzlarımı silkip "banane"diyerek cevap verdim.
Anında gaza bastığında geriye doğru hareket ettim."Ya manyak mısın Akın" diyerek beline ağırlık vermeden hafifce sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKU
Romance(Kitap 9.bölümden sonra sarmaya başlıyo ama siz isterseniz 1.bölümden başlayabilirsiniz rkpsnf) Bir düğünde çarpışan 2 genç birlikte dansa kalkar.Sonrasında bu 2 genci shipleyen arkadaşları onların aralarını yapmak için çabalar.