BİTMİYOR ŞU MOTOR SEVDASI

10 1 0
                                    

Yollar uzadıkça bizim hızımızda artıyordu.Işıklar bu saatte çalışmadığı için sürekli dur kalk yapmıyorduk.Zaten motorun tadı da böyle çıkıyordu.
Aslında yarım saatte varılacak evime 1 buçuk saattir varamamıştık.Akın bana yolu uzatmak ister misin?diye sordu bende tabiki kabul ettim hahsh.

Onun arkasında zaman çok hızlı geçiyordu.Arada sırada tek teker üstüne kalkıyordu.Ben bundan adeta zevk alıyordum.Çünkü motorlara olan bağlılığım ölçülemezdi."Yoruldun mu,eve bırakmamı ister misin?" Gerçekten aşırı derecede yorulduğum için üzülerek "evet bugün baya yorucuydu.Eve gidelim lütfen" diyerek cevap verdim.

Aslında hiç istemezdim eve gitmek ama birazdan uyuyup otobana sülük gibi yapışıcaktım herhalde.
O yüzden maalesef bu heyecan burada son bulmalıydı..

Akın son kez birdaha tek tekere kalktığında yeniden bir kahkaha attım.Ama bu sondu.Kesinlikle sondu.

Eve vardığımızda kaskımı çıkartıp Akın'a uzattım."Bugün için çok teşekkür ederim.Bana ilkimi sen yaşattın.Gerçekten çok heyecan vericiydi"diye söze başladım."Ne demek her zaman her koşulda istediğin zaman gel beraber gazlayalım" dediğinde "sen ciddi misin diyerek boynuna atladım"

Galiba bu tepkiyi beklemiyordu çünkü ben sarıldıktan yaklaşık 5 saniye sonra felan sarılmıştı.Geri çekilip saçımı düzelttiğimde çantamdan 1000 Tl çıkartıp Akın'a uzattım Akın para-yı gördüğünde "bu ne için" diye sordu.

"Bak sakın reddetme bu devirde benzin fiyatları çok pahalılandı.Al bunu çıldırtma beni" "kızım manyak mısın sen saçmalama almam asla" biraz daha ısrar ettikten sonra almadığını fark ettiğimde bir bahane ile sırt çantasını alıp parayı içine attım.Tabii ki o bunu
fark etmedi hahah.

"Bugün bana çok güzel bir gece yaşattın,çok teşekkür ederim"diyerek yanağına bir öpücük kondurdum.Tam o sırada yukarıdan bir çığlık sesi
duyduğumda aniden oraya dönüp baktığımda Deniz ve Aslı'nın bizi izlediklerini fark ettim.

Akın önceden görmüş olacak ki motora yaslanıp bir piç gülüşü sergiledi bana.Bende "ne gülüyorsun yaa" diyerek omuzuna hafifçe vurdum.Gerçi sert vursam da birşey değişmiyordu ama neyse.

Ben tekrardan teşekkür edip arkamı dönerken arkamdan sıcak bir el kolumu kavradı.

Akın kolumdan tutup beni kendine çevirdiğinde sadece sessizliğimle gözlerine baktım.Sonrasında ne istediğini anladığımdan gözlerimi kapatıp usulca dudaklarından öptüm.Usulca olmayabilir de. Heheh.

O da bana karşılık vererek ellerini kolumdan çekip belimden kalçama indirdiğinde nefes nefese kalmış bir şekilde ayrıldık.Tekrardan ona yakınlaşıp dudağına bir buse kondurarak"İyi geceler Akın"diye son verdim."İyi geceler Nilsu"...

TUTKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin