29.(AKP neden var?,Mısır'ın en sevdiği ülke,MEB.)

181 15 186
                                    

--Soru 1:AKP sen neden varsın?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

--
Soru 1:AKP sen neden varsın?

AKP:*Bu soruyu sormuş olmanı
garipsemiş ve neden böyle bir şeyi merak ettiğini anlamamış olacakki,bir süreliğine de olsa dahi hiçbir şekilde sana karşın cevap vermemeyi kendisi için çok daha uygun ve mantıklı buldu.*

AKP:Bilmiyorum.

AKP:Yoksa benim varlığım birilerini rahatsız mı etmekte.

(AKP-Erkek.)

--

Soru 2:Mısır en sevdiğin ülke ne? (En sevdiğin ülke derken şuanki güncel ülkeleri kastettiğini umuyorum-)

Mısır:Çok sosyal,birileri ile konuşmayı seven birisi değilim ben,ondan dolayı olmalı ki öyle aman aman sevmekte olduğum bir arkadaşım,dostum veya bunun gibi herhangi bir şeyim bulunmamakta.

Mısır:Fakat eğer gündelik ilişkilerimi bir kenara koyupta, sadece ve sadece resmi ilişkilerime bakacak ve onlara göre de bir yargıya ulaşacak olursak;bazen ara sıra aramızda bazı bazı sıkıntılar baş gösterse de dahi ırkdaşlarım olan Suud,BAE ve Kuveyt ile gayette iyiyim.Eğer onları saymazsam da Yunanistan ile de güzel anlaşıyoruz diyebilirim.

Mısır:Lakin dediğim gibi bunlar sadece resmi ilişkiler.Kimi gerçekte sevip sevmediğim ise bana kalsın. . .

(Az önce de dediği gibi öyle aman aman mükemmel anlaştığı birisi hiçbir zaman tam olaraktan olmadı bile zaten gününün yüzde doksanını kendi kendine geçiren bir kadındır.)

(Mısır-Kadın.)

--

Soru 3:MEB ne zaman öğrenci olan öğrencileri sınıfta bırakmayı düşünüyorsunuz?

(MEB'in eski ve süslü kelimeleri kullanmayı pek sevdiğini daha önceden söylemiştim sanırsam-)

MEB:Herhangi bir talebeyi akîm bırakmak benim gayem içerisinde söz konusu bile değildir.

(Akîm Bırakmak:Sonuçsuz bırakmak,başarısız kılmak.)

MEB:Ancak bu maârif süreci içerisinde belirli âsûrlar olabilmekte.

(Maârif:Eğitim ve öğretim sistemi.)

(Âsûr:Zorluk.)

(MEB-erkek.)

--


 Countryhumans.[Soru & Dare.]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin