Almanya:*Hiçbir nedeni olmaksızın hafiften kibirli ve ister istemez de olsa ve çokta belli olmasa da dahi alaycı bir şekle büründü çehresi,bunu duyar duymaz.*
Almanya:Durmadan karşıma çıkan o konu..eninde sonunda mevzunun her türlü oraya geleceğine emindim zaten.
Almanya:Birazcık daha mülteci alsın,soykırımı kabul etsin ve birkaç isteğimizi de yerine getirsin.
Almanya:İşte o vakit düşünürüz belki.
(Hiçbir zaman almayacak.)
Vee ikinci soruya gelirsek bunu benim cevaplamam daha doğru olacaktır çünkü Almanya bu konuda doğru bir cevap vermeyecektir.
Kendisi ne yazıkki pek iyi bir gözle bakmadı hiçbir zaman en azından Türkiye'ye karşı.
Çıkarı uyarsa bir şeyler yapabilir ama bunu da sevdiği için yapmaz.
(Ki ne yazık ki bende Prusya dışı Alman ailesinde Türklere karşı
öyle iyi bir sempati besleyen,işi
çıkarlar üzerinde olmayan birisi yok.)(Almanya-Erkek.)
--
--
Soru 1:Türkiye,ekonominin düşüşte olması nedeniyle kendi kişisel veya hevesi ihtiyaçlarını zorlamakta sende zorlanıyor musun.Bir bakıma devletin üyesi olduğun için devlet üyeleri gibi zorlanmıyor musun yoksa halkının özellikleri daha ağır bastığı için zorlanıyor musun?
Benim au'mda ülkelerin ekonomik durumu kendi Gdp'lerine bağlıdır. (Yani genellikle.)
Ama tabii,yöneticilerinin yaşayışına ya da kendi isteğine göre de yaşam tarzları değişebilir.
Örnek vereyim,X ülkesinin gdp'si Y'ninkinden çok daha büyük olduğu halde Y ülkesi daha şaşalı ve para harcamalı bir hayat seçerken,X sade bir yaşam seçip,geri kalan parayı bağışlayabilir ya da kullanmayı
istemeyebilir.Türkiye içinde az çok aynı şey geçerli.
Türkiye şuan Gdp'sine bakılırsa Dünya'nın en zengin 19.ülkesi.
İstese çok zengin bir yaşam rahatça sürdürebilir.Ama bunu tercih ettiği söylenemez.
(Fakir ya da orta düzeyde değil de ortanın iki-üç üstü yaşamını geçindiriyor diyebilirim.)
(Türkiye-Erkek.)
--
Soru 2:Ermenistan'ın gözlerine bir sanal gerçeklik gözlüğü yerleştirilsin ve bu sanal dünyada en kötü kabusu ile karşılaşsın.
Bende Ermenistan ağır bir şizofren.
Ondan dolayı da resmen resmen yılın her günü herhangi bir sanal gerçeklik gözlüğüne gerek kalmadan da durmadan en kötü kabusları ile karşılaştığını söylemek kolaylıkla mümkün.
Ki bu tür durumlarda kendisi; çığlık atmak,sadece onun görebiliyor olduğu,gerçek bile olmayan şeylerden kaçabilmek adına bir yerden diğer yere koşuşturmak ve ağlamaktan başka bir şey yapmıyor,istese de dahi yapamıyor.
(En büyük kabusları genellikle sevmediği ülkeler tarafından ağır bir şekilde öldürüldüğü ya da onlardan zarar gördüğü şeyler oluyor genellikle.)
(bütün herkesin ondan nefret etmeye başladığı,her şeyin ve herkesin başka herhangi bir amaçları bulunmaksızın onu yok etmeye çalıştığı ya da geçmişte yapmış olduğu şeylerin yüzüne vurulması ile alakalı olan kabusları da onun için en ağırlarından.)
Yani böyle bir durumda,bu dareyi yaparsam az çok aynı şeyler yaşanacaktır.
(Ermenistan-Kadın.)
--
Soru 3:İsrail,günümüzda yaşanan Filistin ile olan savaşında diğer ülkelerin devlet ilişkileri olmadan sana karşı olan tepkileri nasıl?
İsrail:*Gözlerini kıstı iyice,çok geçmeden ince dudakları büyük bir kibir ve kötü niyetli olduğu belli olan bir gurur ile yavaşça
kıvrıldı,çehresi kendini fazla
beğenmişliğin getirmiş olduğu gaye ve duygular ile şekilden şekile girdi saniyeler içerisinde.*İsrail:Eh..bazı önemsizlerin ara sıra sessiz veya sesle,büyük ya da küçük bir şekilde itiraz ediyor olduğunu söylemek mümkün diyelim.
İsrail:*Omuz silkti hızlıca ve göz devirdi,bunu hiçbir şekilde umursamadığını gösterebilmek adına,sanki başka bir şeyler daha kanıtlanmak istiyormuş misali.*
İsrail:Güç elimde olduğu sürece bunların hepsi ama hepsi önemsiz,
kuru söylentilerden ibaret kalacak.(İsrail-Erkek.)
Yaşıyorum. (Herhalde.)