46.(Hint sokak lezzetleri,Turan,Doğu Türkistan,Rusya,Nazi ve Türkler.)

132 15 75
                                    

MeiSanzz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

MeiSanzz

*Japonya Hint yemeklerinin hijyenik olmadığını bilmiyordu ve ondan dolayı da içi rahat yedi ama sonuç olarak zehirlendi.*

(Japonya-Erkek.)

--

 O_artik_yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O_artik_yok

Şimdiikk-

Bu verilmiş olan isteklerin çoğu tam olarak Ch'ye girmemekle beraber "Bu olsaydı ne olurdu?"
gibi bir duruma dönüşüveriyor.
Ki bende ondan dolayı ona uygun bir şeyler yapacağım ve bu şey olsaydı nasıl olurdu gibi bir tarz ile bu sorulara kendi tahminlerimin
yardımıyla cevap vereceğim.

1.Soru:Günümüz Türk devletleri birleşip tek cihan hakimiyeti kursunlar.

İlk önce, belki bunu dediğim için linç yiyebilirim fakat tüm Türk ülkelerinin tek çatı altında birleşmesi çokta gerçekliği olmayan bir hadisedir.

Nedeni ise,basit.

1,şuan çoğu Türk dediğimiz ülkelerde yaşayan çoğu insan tam olarak bir türklük bilincinde değiller.Şuan elle tutulur bir biçimde Türklük bilinci olan sadece üç tane Türk Ülkesi vardır;Kktc,
Türkiye ve Azerbaycan.

2,Kültürel ve dil farklılıkları.

Bırakın başka Türk ülkelerini,
Anadoluda bölge değiştirince bile dilin ne kadar farklılaştığını,farklı yerlerden gelen insanların bazen birbirlerini anlamakta zorluk çektiklerini kolaylıkla görebilirsiniz.

Ve olası bir Türk ülkelerinin birleşmesinde de bu tahmin edebileceğinizden çok daha büyük bir sorun olacaktır.Çünkü eğer sallıyorum ana dili Türkiye Türkçesi yaparsanız bu sefer diğer Türkler anlamakta zorlanacaktır.

Ki sadece farklı olan dil de değildir bir de işin alfabe boyutu var.

Aynı şey kültür içinde geçerlidir.
Her ne kadar da ırkımız aynı olsa da dahi,kültürel olarak bir Yakut Türkü ile bir Azerbaycan Türkü kesinlikle birbirlerinden farklılardır.

3,Siyasi Sebepler.

Şimdi,siyaset gibi ciddi işlerde hadi birleşelim ve gitsin diye bir şey söz konusu dahi olamaz.Bunun için belirli aşamalar ve nedenler olur.
Ve Orta Asya Türk ülkelerinin çoğu dolaylı yoldan Rusya'ya bağlı olduğu içinde bırakın birleşmeyi doğru düzgün iletişime geçmek dahi bizim için oldukça zor bir iştir.

4,Yıkılma olasılığı.

Türkleri bilirsiniz,her konuda ayrışmayı,birbirimizle savaşmayı ve bir tür kendi aramızda ben daha üstünüm falan demeyi seven bir milletizdir.

Ve olası bir birleşmede de,ki onun da olması çok çok çok düşük bir ihtimaldir,büyük ihtimal ile aramızda çekişme yaşanacak ve pek kanlı bir iç savaşa doğru sürükleneceğizdir.

Ki zaten şuan birbirleri ile doğru dürüst iyi anlaşan ve kardeş olduklarının bilincinde olan tek İki tane devlet vardır.O da Azerbaycan ve Türkiye'dir. (Ki bu da 100 yıldır geçerli olan bir şeydir,ondan geriye giderseniz bu durum da ne yazıkki geçerliliğini yitirmiş olur.)

Bu saydıklarımın hepsi,ana sebeplerdir.Onun dışı daha çok fazla yan sebep var.

--

Soru 2:Çini yenmesi için tüm Dünya Doğu Türkistan'a yardım etsin.

Yanii-imkansız olay.Çünkü malum,
şuan Çin'in bir tür kuklası olan çok devlet var.Ki bu listede de Türk ülkeleri bile yer alıyor az çok.

Ama olası diyelim ki oldu hani dersek de yine o kadar kolay olacağını düşünmüyorum tabii ama yani bütün dünya'dan bahsediyoruz sonuçta--

--

Soru 3:Asya Hun devleti ile Türkiye Rusya'nın içinden geçsin.

(Bunu ortalama bir dare olarak alacam.)

Asya Hun:*Mezarından kalkar.*

*Rusya'nın içinden geçerler ve Rusya 4784748448 adet parçaya bölünür.*

--

Soru 4:Nazi Almanyası ile Türk devletleri bir olup Dünyayı ele geçirsinler.

Bilinenin aksine,bütün Türk Devletlerindeki bütün herkes 2.Dünya Savaşında Sovyetlere hizmet etmedi.

Aksine,hatta ve hatta,Nazi Almanyasına hizmet eden,
ordularında bulunan tahmin bile edeceğinizden çok daha fazla kişi oldu.

(Örn:Türkistan Lejyonu..vb.)

Fakat tabii bu 2.Dünya Savaşında Nazilerin kazanmasını sağlamadı.

Ve olası bir Türk devletlerinin Nazilere yardım etmesi durumunda da yine aynı şey olacaktır.Çünkü
Nazilerin kaybetmesindeki asıl sebep çok farklıdır zaten,yani birilerinin yardım etmemeyiş olması ile uzaktan yakından alakası yoktur.

Ve böyle bir durumda da ancak Türk devletleri savaş sonucunda büyük bir yenilgiye uğramış olur ve bunun bedeli de baya baya ağırdır.

--

 Countryhumans.[Soru & Dare.]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin