5-BİR OYUN OYNAYACAĞIZ

44 29 1
                                    

5)bölüm

^Bir oyun oynayacağız^

⚠︎

Annesinin ölümü onunda ölümü demekti bakışları yerde uzanan babasına baktı.

Gözlerinde bir öfke belirdi küçük bedenine sızan nefret duygusuyla yanıp tutuştu. Annesini ondan uzak tutması gerekti. Ama bunu nasıl başarabilridi ki daha sadece on ikili yaşlarındaydı elinden hiçbirşeyin gelmeyeceğini anlayıp pes etti annesinin yanına çöküp başını onun göğsüne yasladı annesinin üzerinde
Alışıla gelmedik bir koku vardı... tıpkı babası gibi kokuyordu.
Küçük bedeni bunu o zamanlar anlayamıyordu fakat anneside babası gibi bu gece içmişti.
Annesinin ağzından boşalan kanı saçlarının arasında hissedince irkildi ve donup kaldı.

Kendine geldiğinde ayağa kalkıp bir peçeteyle saçlarına düşen kanı silmeye çalıştı ama o kanın izi hep kalacaktı mutfaktaki ilk yardım çantasını alıp geri döndü.

"Anneciğim şimdi seninle bir oyun oynayacağız yaralarını iyileştirmek için tamamı"dedi.

"Ben hemşire sen hastasın ve babamda suçlu..."

Annesi yavaşça gözlerini aralayıp kafasını salladı. Küçük kızın dudaklarından içten bir gülümseme geçerken annesinin gözünden bir damla daha yaş gelmişti.

Elindeki siyah minik cam şişeyi göstererek,

"Bu ney anne"

"Tentirdiyot"

"Tamam bu kenarda kalsın."

Bir parça pamuk çıkardı annesinin yarasına götürüyordu kin annesi "Tentirdiyotu pamuğa dök" dedi.

Kız Annesini dinledi tentirdiyotu pamuğa damlatı. Annesinin alt dudağının kenarına bastırdı.

Annesinin boğazından bir inilti dökülürken

"Özür dilerim" diye fısıldadı parla.

Elini parlanınkine koyan dicle,

"Anneciğim bu akşamki olanlar aramızda kalacak olurmu."

"Anneciğim ama babam suçlu onu götürecek polislere ihtiyacımız var yoksa oyunumuz bitmezki.."

"Parlam benim papatya kokulu kızım evet baban suçlu ama onu affedebilirim değilmi?!"

"Hayır anne o sana zarar verdi affetmeyeceğim onu o bir ca-"

"Şşş...benim için papatyam bizim için bilinçli yapmadı.."

"Peki ama bir daha yapmamasını söyle ona"

"Tamam kır papatyam Tamam" dedi ve dudaklarını birbirine bastırdı annesi.

"Anne benim yatağımda uyuyalımmı?"

"Olur anneciğim sen git ben geleceğim."

Parla yavaşça doğruldu annesine son birkez daha baktı ve odasına gitti yatağının içerisine girdi, annesinin beklemeye başladı tavanı izliyordu ışık açıktı karanlıktan korkardı..

SADECE BİR GÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin