Sahir-Balamir Efsanesi
Yazar; Deiridih
Tür; Fantastik, Aksiyon, Büyü
Konu;
Efsanelerin ve mitlerin gerçek olduğu, masallardaki yaratıkların etrafta kol gezdiği, büyücülerin, vampirlerin ve şeytanların insanların arasına karıştığı bu karanlık dünyada Balamir bir Sahir'dir. Küçük bir çocukken başka Sahirler tarafından alınmış, eğitilmiş. Efsunlar ve büyüler ile donatılmış bir paralı askerdir. Entrika, siyaset ve cinayetlerin içine batmış Sahirler arasından atılan Balamir şimdi içindeki karanlık sırrı ve dünya ile mücadele ederken kendi yolunu aramaktadır. Kitap birden fazla karakterin hikayesini barındıran fantastik bir dünyada geçen ve dedektif işi ve siyaset elementleri de barındırmaktadır.
Alıntı;
Aptal çocuk!" Deo bağırarak konuşmaya başladı. "Umursamazlığın yüzünden az daha ölecektin. Ben içeriye girdiğimde boğazına bir bıçak dayalıydı. Ya başına bir şey gelseydi! Kendini ne zannediyorsun sen? Planın neydi?" Deo arka arkaya bağırarak sorular sordu. Cümlesi bitip Balamir'in ağlayarak kendisine sarıldığında gördüğünde büyük bir pişmanlık hissetti.
"Özür dilerim... Bilmiyorum... Çok çaresizdim..." Balamir ağlayarak sadece bir kaç cümle söyleyebilmişti.
Beşinci hafifçe gülümsedi ve Balamir'in başını okşadı. Sahir çocuk burnunu çekip, sulanmış gözlerini silip Deo'yu bıraktı. Beşinci tekrar gülümseyerek konuştu.
"Çaresiz kalmak seni kızdırıyor mu çocuk? Üzüyor mu?" Beşinci, genç çocuğun kafasını okşayarak yumuşak bir sesle konuştu. Balamir cevap olarak sadece kafasını onaylar anlamda salladı.
"Güzel. Bu his daha hazır olmadığının kanıtı. Daha kendinden vazgeçmeye hazır olmadığının. Hepimiz hayatımızda bir noktada çaresiz hissedeceğiz. Yetersizlik hissi bizi boğarken bu hislere tutunmak ve ilerlemek. Büyümek budur işte..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİTAP TANITIM -Büyülü Raflar-
Non-FictionBüyülü Raflar Discord Sunucumuzdaki Yazarların Kitaplarının Tanıtımları 📚💫