Yazar; PembeBirKrizantem32
Tür; Aksiyon, Romantik
Tanıtım;
Yaşamayı bilmeyen biri için ölümünde bir değeri yoktur. Ne acı ne hüzün ne de ayrılık yaşam olmadan ölümle yanana geldiklerinde yalnızca birer hiçten ibarettir. Gümüş ölmeyi arzulayan zavallı bir çiçeğin tesadüf eseri edindiği küçücük bir yaşama şansı ile aile sıcaklığını, sevgiyi, dostluğu ve aşkı deneyimlemesinin öyküsüdür...
Alıntı;
Ben yalnızca kanatlarını ölüme açmış masum bir kuştum...
-Kaç yaşındasın çocuk? Henüz kaç yaşındasın da ölmeyi bu kadar çok azuluyorsun?' dedi.-Ölümün bir yaşı mı var ki? 19 yaşındayım ama sayısız insan öldü bu ellerde. Konu öldürmeye geldiğinde kimse yaşımı sormadı benim Rıfat. Sadece yap dediler ve bende yaptım. Yaşımın hiçbir değeri yoktu onlar için. Yalnızca yaptıklarıma baktı insanlar. Öldürdüklerimin, mahvettiklerimin yamacına geçip tatminkar bir gülümsemeyle aferin dediler. Kadınlar, adamlar nicesi sorgusuzca öldürüldüler. Bu yüzden belki de dünya üzerinde yaşamayı en az hak eden insan benim. Üzerinde düşünülmeye bile değmem senin anlayacağın. Sık gitsin. Korkma kimse senden benim intikamımı falan almaya kalkmaz. Aksine memnun olurlar. Şimdi yalvarırım öldür beni. Onlar gelmeden bitir bu işkenceyi...'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİTAP TANITIM -Büyülü Raflar-
No FicciónBüyülü Raflar Discord Sunucumuzdaki Yazarların Kitaplarının Tanıtımları 📚💫