Yazar; Gizme
Tür; Bilim Kurgu, Romantik
Tanıtım;
İKİ AYRI YAŞAM AMA TEK BİR NOKTA : RUH
Amelia kendini hiç bilmediği bir dünyada bulmuştu. Bir anda 1800'lere gitmişti. Bu bir rüya mıydı ? Hayır kesinlikle değildi.
Hayatı alt üst olmuştu.
Adı başka, fiziksel özellikleri başka birisi olmuştu.
Bu karmaşanın ne olduğunu anlamaya karar verdi. Bu macera onu başka başka yerlere götürecekti. Macerasında aşk da onu yalnız bırakmayacaktı...
Alıntı;
Tamamen hipnoz olmuştum.Bir ağaçlık alanda elimdeki tahta çubuklarıyla oynuyordum. Tahtayı birbirine vurarak çıkardığı sese kahkahalarla gülüyordum. İleriden siyah tenli , biraz toplu bir kadın elinde bir kaç tane muz ile yanıma geldi. Muzlardan bir tanesinin kabuğunu soyup bana doğru uzattı. Küçük ellerimle uzatılan muzu ağzıma götürdüm. Kadın saçlarını okşayıp , başıma bir buse kondurdu.
Doktorun parmak şıklatmasıyla gördüğüm şeyler değişti.
Birisiyle konuşuyordum. Uzun boyunun gölgesi üzerimde olan , açık mavi renkli tülden oluşan elbiseme yansıyordu. Mavi gözlerinden yaşlar akıyordu. Beyaz yeni daha da soluklaşmıştı. Ellerimdeki eldivenleri çıkarıp , mavi gözlerinden inci gibi akan gözyaşlarını sildim. Ellerini yanaklarıma koydu. Parmaklarıyla yanağımı okşadı. Bende ağlıyordum. Gözlerimi yana doğru çevirdim. Karşımdaki aynadaki yansımam dikkatimi çekti. Kahverengi saçlarım arkadan topuz yapılmıştı.
Nefesim kesildi. Nefes alamıyordum. Aynadaki yansıma Kate' in yansımasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİTAP TANITIM -Büyülü Raflar-
No FicciónBüyülü Raflar Discord Sunucumuzdaki Yazarların Kitaplarının Tanıtımları 📚💫