Yeminli Kardeşlik Serüveni
Yazar; Isabemizhdark
Tür; Fantastik, Aksiyon, Romantik, Tarihi kurgu
Konu;
Beş Asır önce Tanrının Güçlerine sahip On Aile; Leathran Kıtasına ayak basıp kıtayı Inayet Sözleşmesi ile On Krallığa Bölmüştü. Sözleşmenin üzerinden tam beşyüzoniki yıl geçmiş ve ilk fatihlerin torunları hala kıtayı elinde tutuyordu. Fakat bilinmeyen güçler uyanmak üzeredir, gölgeler için de ittifaklar oluşmakta, yüzyıllardır yasaklı olan kara büyüler yapılmakta, efsanelerde geçen silahlardan söz edilmektedir. Güçlü Krallar yatağında ölürken, Prensler katlediliyor, Din Alimleri Suikaste uğruyor, haydutlar dağlardan iniyordur. Kıta; Krallıkların kukla gibi oynatılıp savaşa ve kaosa girdiği bu zamanlarda onurlu ve cesur insanlara ihtiyaç duymaktadır.
Alıntı;
"Leahtran'ın bizim gibi kötülere ihtiyacı yokmuş. Sizi aptal koyunlar, hepinizi kandırıyorlar. Biz ölünce kötülük bitecek mi zannediyorsunuz. Bize istediğiniz kadar nefretle bakın ama gerçek kötüler biz değiliz. Bize neden kötü oldunuz diye sorana kadar gidip bizi buna mecbur bırakanları yargılayın. Leahtran dibine kadar boka batmış durumda. Gözlerinizi açın artık!. Beş büyük şirket herkesi kandırıyor, o baharat tüccarları, demir efendileri şişman yağlı göbekleri ile herkesi kontrol ediyor. Kendine tanrı diyen Lütuf Kullanıcıları on kraliyet ailesi de kibirleri yüzünden sürekli birbiri ile savaşta ve sadece masumlar ölüyor. Kutsal adamlar vaazları ile koyunları güdüyor, sinsi büyücüler sadist katillerden başka birşey değil onlara sadece bir gün kara büyü serbest deyin tüm kıta yer yüzünden silinir o okullarda neler döndüğünü bir tanrılar biliyor. Üstatlar Kralların kulağına neler fısıldıyor, Lordlar ve şövalyeler sadece güç ve ihtişam peşinde ama kötü olan biziz öyle mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİTAP TANITIM -Büyülü Raflar-
NonfiksiBüyülü Raflar Discord Sunucumuzdaki Yazarların Kitaplarının Tanıtımları 📚💫