Yazar; Dilhann
Tür; Romantik, Aksiyon
Tanıtım;
Her seçim, bir yıkımdı.
Her yıkım, bir vazgeçişti.
Uçurumun kenarında yürüyorduk. Ne tarafa düşsek birinin canı yanacaktı.
Yanan her can, bir nefretti.
Her nefret, sessizlikti.
Ve her sessizlik bir çığlıktı.
Elimi uzatsam dokunabilirdim. Dokunsam yanardık. Yasaktı, tehlikeydi, ölümle aşk arasında araftı. O Berceste'ydi.
Alıntı;
Ve alt alta sıralanmış birçok yorum vardı. Seslerini duyurmak istiyorlardı ama bu kadar çabuk olacağını kendileri de kestirmemişti. İkisi de aynı hissiyata sahip bir şekilde birbirlerine bakmıştı. "Bundan sonrası kıyamet biliyorsun dimi Dilhun?" Hilal, ofisin camına doğru yaklaştı. Düşünceli ve ürkek halini üzerinden atmaya çalışıyordu. İstedikleri duyulmak değil miydi? İşte şimdi her yerde onların isimleri yazacaktı. Tabi kelle koltukta yaşayacakları gerçekliği göz ardı etmek isteseler de ortadaydı. Uzaklardan gelen ama sarsılmalarına sebep olan gürültüyle ikisinden de korku nidası yükseldi. Hilal yere çökerken, Dilhun dışarıdan yükselen toz bulutuna baktı.
"Televizyon! Televizyonu aç!" Hilal hızla kumandayı alıp televizyonu açtı. Bütün kanallarda aynı görüntü hakimdi. Kanal Beş binasından görüntüler geliyordu. İnsanlar akın akın binadan çıkıyordu. "Ne bu şimdi?"
"Haberlerde detay verilmiyor." Dilhun, olayları kavramaya çalışıyordu. Bu yayınladıkları haberle ilgili olabilir miydi? O halde bu binaya zarar vermeleri gerekmez miydi? Kafasında ki düşünceler birbirini kovalarken, kapılarının önünde duydukları tek ellik silah patlaması bütün her şeyi bitirmişti. Aynı zamanda telefonunun ekranına sms bildirimi düştüğünde ise bütün kanının çekildiğini hissetti.
"Bizi zalim yapan yaşadıklarımız mı? Yaşattıklarımız mı? Benimle bu konu için tartışmanızı sabırsızlıkla bekliyorum.
Sevgiler,
A.Ş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİTAP TANITIM -Büyülü Raflar-
No FicciónBüyülü Raflar Discord Sunucumuzdaki Yazarların Kitaplarının Tanıtımları 📚💫