Yeni bir hikaye ile karşınızdayım.Umarım güzel geçer. İyi okumalar.🦋
...
Her şey annemin babamla boşanmasından başlamışdı.Annemle babam boşandıktan sonra benim için arkadaş kalmayı kabul ettiler.
Ve şimdi annemle İtalyaya uçuyorduk.İyiki çocukken italyanca kursuna yazılmak istemiştim.Yolculuk biraz uzun olucaktı.Yani 2 saat 40 dakika.Biraz sonra uyudum.
...
Annemin beni uyandırmasıyla kendime geldim.Etrafa baktıgımda uçak havalimanına yaklaşıyordu.
Bir kaç dakika sonra uçak havalimanına iniş yaptı.Sonrası ise klasik şeyler.
Annem buraya temelli yerleşecegimizi söylemişti.Ama babamı ziyarete tabikide gidicektim.Zaten babam boksördü ve paraya ihtiyacı yoktu.
Ben kendi kendime düşünürken bir araba gelmiş ve bizi almıştı.Ben yolda etrafı izlerken annem telefonla konuşuyordu.
Büyük ihtimalle işi içindi.Annem başarılı bir doktordu ve benimde doktor olmamı istiyordu.Ama ben moda tasarım okumak için buraya gelmiştim.
Annem Alya diye çagırınca kendime geldim.
Çok güzel bir müstakil evin önünde durmuştuk.Yanında da evler vardı.Yaşasın,yeni arkadaşlarım olucak.
Annemden hemen anahtarı isteyip eve dogru koştum.Kapıyı açdıgımda şık bir şekilde dekore edilmiş olan evi gördüm.
İçerisi güzeldi.Tam annemin zevki dedim kendi kendime.Eşyalarımı almak için arabaya dogru ilerledim.Sonra eşyalarımı alıp eve dogru yürümeye başladım.2ci katta ki odama dogru gittim.Kapıyı açtıgımda ilk şok olmuştum.'Yaaaa çok güzel bir oda' diyerek anneme sarıldım.Sonra yerleşmeye başladım.
...
Annem 'kızım ben markete bir şeyler almaya gidiyorum sakın kapıyı kimseye açma.Kimseyi tanımıyoruz daha.' Diye tembihledikten sonra markete gitti.
(20 dakika sonra)
Kapı çaldıgında annemin geldigini düşündüm ve kapıyı açmaya gittim.Kapıyı açdıgımda karşında hafif kumral saçlı bir kızı beklemiyordum.Hemde elinde turtayla asla.
Kız bana'Merhaba ben Eleonora.Yan tarafdaki evde yaşıyorum.Ve sabah sizin bu eve taşındıgınızı gördüm.İstersen seninle arkadaş ola bilirim.'dedi
Bende aynı dilde Selam tanıştıgıma memnun oldum Eleonora.Benim adım Alya.Olur.Saha yeni taşındıgımız için hiç arkadaşım yok. Dedim.
Sonra biz Eleonora ile bir birimize komik anılarımızı anlatarak,sohbet ederek ve buranın nasıl bir yer oldugunu konuşarak eglendik. Saat 6yı 5 geçe Eleonora eve gitmesi gerektigini söyledi ve görüşürüz diyerek gitti. O sırada annem çoktan gelmiş hatta Eleonora ile tanışmıştı.
...
Evvet yeni kitabımın ilk bölümü bence iyi oldu.Yeni bölümle yeniden dönücem.İyi geceler🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bozuk mafya
Genç KurguBir kızın İtalyadaki yeni hayatı ve tanışdıgı o adam.Her şey daha şimdi başlıyor.