Başımdaki çuvalı çıkarttılar. Karşımda 9 tane iri yarı adam vardı. Hepsi iğrenç bir şekilde bana bakıyordu.
'Bırakın beni ! Ne istiyorsunuz benden?'
Hepsi ağzının salyasını silip kahkaha attı. İçlerinden biri iyice yaklaştı ve çenemi tuttu .
'seni ayrı ayrı pozisyonlarda sabaha kadar becermek istiyoruz. Dua et önce abi becerecek '
Allah'ım ben nereye düştüm ? Korkudan tir tir titriyordum.
'Lavboya gitmem gerek .'
'Her kız kaçmak için aynı yalanı söyler.'
'Ben ciddiyim ayrıca 9 tane adamsınız sizden nasıl kaçabirim ki ?'
'Haklı abi eşek başı değiliz nasılsa.'
İçlerinden biri ellerimi çözdü . Kapıdan çıktım adamlardan 3 tanesi peşimdeydi.
Lavaboya geldiğimde adamlar kapıda bekledi. Hemen içeri geçip pencere varmı yokmu kontrol ettim. Küçükte olsa bi tane vardı. Tuvaletin suyunu sonuna kadar açtım ve klozetin üstüne basıp zorda olsa kendimi pencereden attım. Zemin kat olduğu için fazla birşey olmamıştı. Sağ tarafa baktığımda adamlarda 2 si geliyordu diğer tarafa doğru koşmaya başladım Allah kahretsin orda da adamlar var. Çok yaklaşmışlardı. Arkamdaki kapıyı fark ettim hızla açmaya çalıştım açılmıyordu . Seslerini net birşekilde duyabiliyordum. Nihayet kapı açıldı. Dar koridorda hızla ilerledim. Kostüm odası yazan yere girip üzerime askıdaki elbiselerden birini geçirdim. Saçımı toplayıp oradaki şapkalardan birini başıma geçirdim. Koridordan ayak sesleri kesilince odadan çıktım. Hızlı adımlarla bar bölümüne gittim. Kalabalığın içinde bulunmam daha da zor olacaktı. Hafif karanlık ortam ve hareketli müzik tüm sevgilileri piste çekiyordu.
Kapıdan 5 tane adam girdi. Önüne çıkan tüm kızların yüzüne bakıyorlardı. Kalbim küt küt atıyordu. Biraz daha ilerledim. Karanlık bir köşede oturan adama kadar gelmiştim. Yüzü görünmüyordu. Adamlar çok yakındı hızla oturan adamın kucağına oturdum. Hiç bir tepki vermedi .
'Lütfen peşimdekilerden kurtulana kadar kucağında kalayım.'
Sesini çıkartmadı ama gitte demedi. Hafifçe baktığımda hemen arkamdaydı adam. Korku ve panikle kucağına oturduğum adamın dudaklarına yapıştım. Ellerimle saçlarıyla oynadım. Karşılık vermese de aleti sertleşmeye başlamıştı. Adamlar bizi izliyordu.
.'Lütfen yalvarıyorum .'Adam bi anda beni altına aldı. Şimdi o beni öpüyordu. Dudaklarımı bounumu ve yavaşça göğüslerimi.
'şş ağır ol sakla dedim . Becer demedim.'
'Kaçtığın adamın kollarında inliyorsun.'
'Ne ?'
Hızla onu ittirip ayağa kalktım.
'Kimsin ? Ne istiyorsunuz benden ?'
Cevap vermedi. Kolumdan tuttuğu gibi dışarıya çıkartıp kapının önündeki araca bindirdi. Camlarda film olduğu için dışarısı hiç bir şekilde görünmüyordu.
'Bırakın beni yalvarırım bırakın.'
Hiç bir şekilde yüzüme bakmıyordu. Sessiz ve uzun geçen yolculuğun ardından araba durdu.
Kolumdan tutup zorla eve getirdi.
'Sen artık benimsin bunu o güzel kafana sok.'
'Ben kimsenin değilim. Annem merak eder beni lütfen ona gitmeme izin ver. Ne istersen yaparım. '
'Herşeyi mi ?'
'E evet lütfen .'
' Bardaki olayın devamını istiyorum.'
'Ben ben yapamam bunu isteme benden.'
'Neden ? Barda öyle görünmüyordu.'
'O zaman can korkusu vardı. '
'Yoksa hala kızmısın ?'
Utanmıştım. Tüm bu olanlardan.
'Seni hiç ilgilendirmez.'
'Fuhuş çetesinin içinde ne işin vardı ?'
'Seni ilgilendirmez ve bu yaptığın yasa dışı zorla alıkoyma. '
'Çoktan fuhuş kartı çıkartmışlardır sana polis bile tecavüz edip gider.'
Kafayı yicem .
'Ne istiyorsun o zaman benden ne istiyorsun. İstediğin tek şey sex mi ? '
sinirlenmişti. Sapık olduğunu vurgulamam zoruna gitmişti.
'Bir anlşma istiyorum. '
'Ne anlaşması ya özgürlük benim hakkım.'
'Seni o çeteden ben kurtardım. Ve karşılığında senden bir çocuk istiyorum.'
Sesli bir kahkaha attım.
'Siktir git beni o kızlardan biri mi sandın ? '
'Düzgün konuş. Öyle olmadığını bildiğim için seni seçtim. '
'İstemiyorum. '
'Sen bilirsin ama oraya geri gidersen kimlere pazarlanacağını tahmin dahi edemezsin.'
Koltuğa oturup ayak ayak üstüne attı.
Bense ne yapacağımı düşünüyordum.'Kararını ver. Ben odamdayım duş alıcam.'
Üst kata çıktığı gibi ev telefonuna sarıldım ama çalışmıyordu. Kapıda ise sayamayacağım kadar adam vardı.
Tek kırtuluşum oydu. Yada onu kabul ettiğime inandırıp ilk fırsatta kaçmaktı. Evet evet kabul ettiğimi söylerim. Yüzlerce erkeğin bedenime dokunmasındansa sadece onun dokunması daha iyiydi. Oflayarak yukarı çıktım.
Geniş koridorda 4 tane oda vardı en sondaki odanın kapısı açıktı. Yavaşça kapıya doğru ilerledim. İçeri girdiğimde ellerimi gözlerime kapattım. Üzerinde sadece baksırı vardı.
Hafçe baktığımda güldüğünü görmüştüm.
'Kararın ne ? '
'Sana bir çocuk vermeyi kabul ediyorum.'
'Buna pişman olmicaksın.'
Yanıma yaklştı. Kasları göz alıcıydı.
'Şimdi geç oldu. Önce duş al dolaptan benim tişört ve şortlardan idare et. Yarın senin için birşeyler ayarlarım.'
Koltuğa geçip oturdu elinde ki içkiden büyük bir yudum aldı. Bende korkarak banyoya ilerledim.
Hızlı bir duşun ardından bedenimi havluya sarıp banyodan çıktım saçlarım ıslaktı. Onunla göz gözeydik gözlerini ayırmıyordu üzerimden ne olduğunu anlamadan kendimi onun altında buldum.
'Çok azdırıyorsun beni. Kendimi zor tutuyorum.'
Nefesi boynumu yakıyordu adeta. Tüm bedenim hücrelerime kadar onu istiyordu.
'Seni tutan ne ?'
'Benim için kıvranmanı istiyorum . '
Çalan telefonuyla üzerimden kalktı küfürler savurup üzerini giyindi.
'Gelecem kaçmaya kalkma kaçamazsın zaten. Sana güvendiğim de ailenle konuşturucam.'
Hiç birşey söylemedim hiç bir tepki vermedim. Odadan çıkıp gitti. Üzerimdeki havluyu çıkarıp dolaptan tişört çıkarttım herşeyi mi siyah olurdu bir insanın?
Yatağın içine girip tüm bu olanların kabus olmasını dileyerek gözlerimi kapattım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
El İzi
Random❌+18 içerir rahatız olanlar ve yaşı küçük olanlar okumasın.. ‼️ "BEN KOKUNU HİSSETTİM SENDE BENİ HİSSET..."