ÖZEL BÖLÜM!

168 8 1
                                    

Herkese merhaba hepinizi çok özledim ve arkadaşımın ısrarı üzerine özel bölüm yazmaya karar verdim. Benim için çok değerli biri 💕 Fazla uzatmadan bölüme geçmek istiyorum. Keyifli okumalar diliyorum...

Herşey o kadar güzeldi ki ? Tıpkı bir rüyanın içindeydim. Ve her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi. Bizim mutluluğumuzunda bir sonu vardı....

Düğünden sonra çok eğlenmiştik.. Ayşe Neva'm abla oluyordu. Tolga hala şaşkındı. Baba kızın oynamalarını seyretmeye doyamıyordum. Kendi halimizdeydik. Tolga arada işe gidiyor ama günün büyük bir kısmını ben ve kızımızla geçiriyordu.

'Acaba? Bebek doğduktan sonra yine kızımı sevecek mi ? Sonuçta Karan'ın kızıydı. Tıpkı babasının gözleri gibi gözleri vardı.'

'Hayatım! Bir sorun mu var ?'

Tolga sandalyemin arkasından gelip boynuma öpücük kondurdu.

'Bir sorun yok canım sizi izliyordum dalmışım.'

Yanımdaki sandalyeyi çekip oturdu ve ellerimi tuttu.

'Benim güzel karımın bir sıkıntısı var. Anlat diye zorlamicam seni. Ama kendini üzme lütfen bebeğimiz de üzülür.'

Az önceki düşüncemin ne kadar saçma olduğunu anladım. Çünkü Tolga bu dünyadaki en şefkatli erkek olabilirdi. Ve ben ona sahip olduğum için çok sanşlıydım.

Ona sıkıca sarılıp dudağına küçük bir buse kondurdum.

Kızımızda koşarak yanımıza geldi.

'Babaaa! '

'Prensesim ?'

'Birlikte pizza yapalım mı ?'

'Olur tatlım. Hem annen de biraz dinlenir.'

Tolga ve Neva'm eve girdiler. Huzurluydum bu huzur beni çok korkutsa da mutlu olmak istiyordum.

Karnıma giren sancılarla. İnlesemde önemsemedim.

Bende arkalarından mutfağa ilerledim. Baba kız her yeri savaş alanına çevirmişlerdi. Yine sancı girince yüzümü ekşittim. Ve bir akıntının geldiğini fark edip lavaboya koştum. Bir kaç damla kan vardı.

Kalbim korkuyla inip kalkıyordu.

Üzerimi giyinip arabanın anahtarını aldım.

'Tolga bi saniye gelir misin ?'

Tolga ellerini yıkayıp yanıma geldi.
Merakla bana bakıyordu.

'Benim yarım saatlik işim var. Doktora birşey sormam lazım. Neva...'

'Bende geliyorum.'

'Lütfen bak ne güzel hevesli hevesli pizza yapıyor. Pizzanız hazır oluncaya kadar gelmiş olurum.'

'Tamam ama doktor ne söylerse eksiksiz bana da söyliceksin.'

'Tamam kocacım merak etme sen.'

'Ederim ben. '

Sıkıca sarıldım. Çok seviyordum onu.O, gülüşünü gördükçe kalbimde gülüyordu sanki.

Karnımın ağrısı hala devam ediyordu.

Arabaya binip doktorumun yanına gittim. İçerdeki hasta çıktıktan sonra yanına girdim.

Korkuyordum. Hemde çok.

'Merhaba Eflin Hanım şikayetiniz neydi aceba ?'

'Ben gebelik testi yaptım. Pozitif çıktı ve bugünde bir kaç damla kanamam oldu. Biraz sancımda var.'

El İziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin