Uyandığımda Karan hala uyuyordu. Saate baktım 9 olmuştu. Hızlı bir duş alıp üzerimi giyindim. Pencereden baktığımda hiç kimse görünmüyordu. Kaçmak için iyi bi fırsattı. Ama yatakta huzurla uyuyan adama baktım. Ondan hoşlanmıyordum ama çok yakışıklı ve karizmatikti. Hiç bir kötülüğünü de görmemiştim. Hem gitsem bile nereye gidecektim ? Annem bile umursamamıştı. Belkide Karan benim bu hayattaki şansımdır. Ama o beni sevmiyor ki sadece benden çocuk istiyor peki ya sonra ?
'Ne düşünüyorsun böyle ?'
'Sana bir şey sorabilir miyim?'
'Seni dinliyorum.'
Pencere kenarından ayrılıp onun yanına oturdum.
'Diyelim ki sana bir çocuk verdim. Pe ki ya sonra ?'
'Sonra mı ? Sonrası yok güzelim. Sen ben bebeğimiz hayatımıza devam ederiz.'
'Peki diyelim ki benim çocuğum olmuyor tedavi falan da olmuyor o zaman ne olacak ?'
'Ne demeye çalışıyorsun ?'
'Diyorum ki beni tanımıyorsun bilmiyorsun. Ya çocuğum olmazsa veya olursa çocuğu elimden alıp beni kapı dışarı etmicen ne malum neticede sevgili değiliz aşık değiliz.'
'Öyle bir şey olmicak. Benim hakkımda bilmediğin çok şey var. Zamanla öğreneceksin.'
'Sana neden güveneyim ki?'
'Çünkü benden başka seçeneğin yok. Bu kapıdan çıktığın gibi seni bulurlar ve zengin adamların sofrasına meze yaparlar.'
'Anlamıyorsun Karan '
'Anlat o zaman yavrum.'
'Ben seni seçenek olarak görmek istemiyorum. Ben sadece mutlu olmak istiyorum.'
Yüzümü kendine doğru çevirdi.
'Benim sözümden çıkmazsan çok mutlu oluruz.'
Yine anlamamıştı beni. Ben kurallara dayalı bir ilişki istemiyorum ki .
'tamam.'
Dudağıma küçük bir buse kondurdu.
'Sabah sabah düşündüğün şeylere bak.'
'Ne düşünmemi isterdin ?'
'Beni .'
Yanağımı okşayan elini avcuma aldım.
'Burada ki ne izi ?'
'Küçükken bir kaza geçirdim o zaman oldu .'
'Ya ne kazası nasıl oldu ?'
'Böyle giderse açlıktan öleceğiz. Biraz bekle duş alıp giyineyim. Bir lokantada kahvaltı ederiz. Sonrada eve geçip nikah işlemlerini yaparız.'
Yine suratım düşmüştü.
'Yine noldu ?'
'Birşey olmadı. Nasıl istersen patron sensin.'
'Birlilte mi yıkansak ?'
'Oldu canım çok beklersin. Ben az önce duş aldım.'
'Bu daha ne ki ? '
Alaylı bir şekilde gülüp yataktan kalktı. Bende onun kaslı sırtını izliyordum.
Kısa süren duşun ardından banyodan çıktı. Belinde sadece havlu vardı.
'Gel yanıma.'
Gözlerimi kaçırarak yanına yaklaştım.
'Efendim.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
El İzi
Random❌+18 içerir rahatız olanlar ve yaşı küçük olanlar okumasın.. ‼️ "BEN KOKUNU HİSSETTİM SENDE BENİ HİSSET..."