Naz'in hikayesi

16 4 4
                                    

Hava soğuktu ve kış güneşi yüzüme vuruyordu.Off! Neden bu güneş benim yüzüme vuruyorki.Ağğh (esner) bugün erken kalktım uyuyamadim heyecandan çünkü Bugün okuldan kacicaz.Çok heyecanlıyım.
Telefon çalar...
Kim arıyor ya bu saatte,aa kızlarmis dur hemen açıyım.
Naz:Selam kızlar
Cansu:hello naber tatlım
Duru:Günaydınn
Naz:İyii siz?
Cansu:İyiz ama Zeynep haric sevgilisinden ayrılmış.
Naz:kaçıncı ya
Cansu:bilmiyoruz ya
Duru:Hadi çıkın anlatır Zeynep
Cansu:tamam çıktık
Naz:Tamamm,görüşürüz
Şimdi okul formasi giyim ve çıkıyım.Cok güzel oldum ya,dur para koymuşmuyum çantama,evet koymuşum su da koydum daha birsey koymama gerek yok,tamamdir çıkabilirim.Dur gruba yazım "ben ciktim okulun oraya geliyorum".Biraz heycanliydim çünkü ilk defa okuldan kacicam midemde bulanıyordu hafiften neyse heycandandir birsey olmaz yavaştan çıkayım bende.Üst yoldanmi gitsem alt yoldanmi alt yoldan daha hızlı giderim.Dur bakıyım telefondan nasılım,çok guzel,ha! o adam da kim evden çıktığımdan beri arkamda neyse birsey olmaz.Arkamda kim nefes aliyo böyle umarım düşündüğüm şey değildir."Ananı sikim" diye bağırdım yardım edin diye çığlık atıp koşuyordum ama hepsi bosunaydi çünkü kimse yoktu.Hala koşuyordum ve cansulari görmüştüm "Cansu yardım ett!" Diye bagirdim ama yere yuvarlamamda bir oldu ve bir anda korkmuştum cansular buraya doğru koşuyordu ama çok geçti kaçıran kişi bana sprey sıktı ve gözümü bagladi acaba nereye götürecekti beni.

Devam edecek

Not:Bu yeni hikayem umarım tutar okuduğun için teşekkürler hergun yeni bölüm gelecektir.

Apprehension Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin