#3

4 0 0
                                    

Sabah karnımda hissettiğim feci ağrıyla uyandım. Regl dönemim falan mı gelmişti? Hemen tuvalete koştum. Hayır, regl dönemimde değildim. Neden karnım bu kadar çok ağrıyor o zaman? Sanırım ağrı kesici içmeliyim.

Aşağı indim ve daha kimsenin uyanmadığını fark ettim. O sırada omzumda hissettiğim el ile irkildim.

"Leah? Neden uyanıksın?"

Archer. Uyanmıştı.

"Oh, karnım biraz ağrıyorda bir şeyler atıştırıp ilaç içeceğim."

"Bende kendime biraz pastırma ve yumurta yapıyordum. Gel birlikte yiyelim."

Halsizce onu takip etmeye başlamıştım. Tabağa biraz pastırma ve yumurta koydu. Hızlıca yemeğe başladım çünkü hemen ilaç içmek istiyordum. Ben yemeğimi yerken bir anda boğazıma hissettiğim iğrenç tat ile koşarak tuvalete yöneldim.

"Leah! Nereye?"

Archer'in arkamdan bağırdığını duyabiliyordum. Peşimden hemen tuvalete girdi. Ben ise durmdadan kusuyordum.

"Leah sorun n- bekle o kan mı?"

Yumduğum gözlerimi açtım. Tuvalette kan vardı ve ağzımdan kan damlıyordu. Gördüğüm iğrenç görüntü ile başımın döndüğünü hissettim ve yere kapaklandım.

Uyandığımda başucumda bir doktor ve Archer vardı. Uyandığımı fark edince bana döndüler. Archer hemen yatağa oturdu.

"İyi misin? Bir yerin acıyor mu?"

"Ben iyiyim Archer. Sorun yok."

Doktor Archer'e bir şeyler söyledi. Archer ise başını evet anlamında salladı ve odadan çıktı.

Doktor yanımdaki sandalyeye oturdu.

"Endişelenecek birşey yok kızım. Bir gıda zehirlenmesi yaşamışsın. Ama sana vereceğim ilacı içersen karın ağrıların azalır"

"Tamam teşekkürler. İlacı ne sıklıkla içmem gerekiyor?"

"Günde 1 kez. Zaten ilaç hap şeklinde."

"Peki."

Doktor ilaç poşetini elime verdi ve odadan çıktı. Doktor çıkınca Archer içeri girdi.

"İyi misin?"

Diye sordu.

"Archer, bunu az önce de sormuştun. İyiyim merak etme."

"Eminsin değil mi?"

"Eminim."

"İstersen biraz dinlen, ben sana yemek getireyim ya da ılık bir duş al-"

"Archer, sakin ol. Ben gayet iyiyim ve ayağa kalkabilirim."

Sessiz kaldı, ben de konuşmadım. Benim için endişlenmişti, farkındaydım. Çocukluk arkadaşımdı ne de olsa. Ama bu kadar endişlenmesine gerek yoktu. Arkasını döndü ve odadan çıktı. Umarım kalbini kırmamışımdır, diye düşündüm. Bende yataktan kalktım. Üstümdeki kıyafet kanlıydı. Doktoru eve çağırdıkları için odamdaydım. Dolabı açtım ve evimden getirdiğim kıyafetlerine seçtim ve üstüme geçirdim. Duş alsam iyi olabilirdi ama önce kahvaltı yapmalıydım. Saat daha erkendi. Ryan amcanın uyanıp uyanmadığını merak ettim. Uyansaydı benim yanıma gelirdi gerçi.

Aşağı indim. Archer'e seslendim, ama cevap gelmedi. Salona geçtiğimde masada bir tabak yemek ve yanında da bir not vardı. Masaya yaklaştım ve notu elime aldım.

" O tabaktaki yemeklerin hepsini yiyorsun, sonra da ilacını içiyorsun. Bir işim çıktı geç gelebilirim. Bol bol dinden."

-Zehirli İntikam-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin